تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگاه ميهمان داشتند، با او غذا مى‏خوردند و دست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813127129




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقش کلیدی تاپیکو در پالایشگاه ستاره خلیج فارس/ صدور محصولات و خدمات فنی مهندسی در دستور کار است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: نقش کلیدی تاپیکو در پالایشگاه ستاره خلیج فارس/ صدور محصولات و خدمات فنی مهندسی در دستور کار است
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی گفت: این شرکت فعالیت‌های گسترده‌ای را برای مشارکت سرمایه‌گذاران فراهم کرده به طور حتم با فراهم شدن شرایط پساتحریم‌ شاهد توسعه روزافزون این مجموعه هم خواهیم بود.


 محمد سعیدی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اینکه شرکت‌های زیرمجموعه شستا، شرکت‌های توانمندی در عرصه‌های مختلف اقتصادی هستند اظهار داشت: در نخستین نمایشگاه تأمین اجتماعی؛ سرمایه‌گذاری و توسعه پایدار، بخشی از ظرفیت چشمگیر این شرکت‌ها به نمایش گذاشته و توانمندی‌های شرکت‌های زیرمجموعه سازمان تأمین اجتماعی معرفی شد.

وی تصریح کرد: آشنایی شرکت‌های مختلف این خانواده بزرگ با توانمندی‌های یکدیگر و تعامل و هم‌افزایی بیشتر میان آنها به‌طور حتم، موجب تشکیل هلدینگ‌های قدرتمندی می‌شود که آثار درخشان آن را در آینده نه چندان دور مشاهده خواهد شد.

وی در باره ظرفیت‌های هلدینگ‌های زیر مجموعه سازمان تأمین اجتماعی تصریح کرد: در این میان شرکت سرمایه‌گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) با حضور موفق در صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش کشور، نقش خوبی در اجرای پروژه‌های ملی در این صنعت بزرگ کشور دارد.

سعیدی تأکید کرد: هم‌اکنون شرکت تاپیکو به عنوان یکی از بزرگترین سهامداران پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس نقش بسیار استراتژیکی در اجرای این پروه ملی دارد و این موضوع به خوبی توان بالای این شرکت را نشان می‌دهد.

وی، تاپیکو را یکی از موفق‌ترین هلدینگ‌های سازمان تأمین اجتماعی خواند و گفت: فعالیت‌های گسترده این شرکت و تنوع تمامی این فعالیت‌ها، موقعیت بسیار خوبی را برای این شرکت سرمایه‌گذاری فراهم کرده است که به طور حتم با فراهم شدن شرایط پس از لغو تحریم‌های ظالمانه شاهد توسعه روزافزون این مجموعه هم خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) با بیان اینکه در آینده شاهد برپایی نمایشگاه‌های اختصاصی در کشورهای اروپایی  و برای شرکت‌های بزرگ بین‌المللی ایجاد خواهیم کرد، گفت: به طور حتم حضور تاپیکو با گستره متنوع فعالیت‌های خود و توانایی‌های بالا در بخش‌های مختلف به ویژه در بخش نفت و پتروشیمی، شرایط خوبی را برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی به کشور و در مراحل بعدی، صدور محصولات و خدمات فنی مهندسی از این شرکت به دیگر نقاط جهان فراهم خواهد کرد.

انتهای پیام/
 



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

تمدید بنزین 700 تومانی بستگی به تصمیم هئیت دولت دارد/ ضرورت برچیده شدن قوانین دست و پاگیر در پتروشیمی
احداث 5 هزار کیلومتر خط لوله انتقال فرآورده‌های نفتی در کشور
احداث پالایشگاه آناهیتا توجیه اقتصادی ندارد/ ستاره خلیج‌فارس امسال به تولید می‌رسد
ایران در تولید بنزین خودکفا می‌شود/ تولید 12 میلیون لیتر بنزین یورو 4 از ستاره خلیج‌فارس
لغو تحریم‌ها از آبان یا آذر ماه/ عمده پول های دریافتی در پارس جنوبی هزینه شده است
بیش از 2میلیون خودرو در انتظار تست و بازرسی مخازن/ تحریم‌های اقتصادی اروپا را بیشتر آزار داد
پذیرفته‌شدگان آزمون ستاره خلیج‌فارس همچنان بلاتکلیف هستند





۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن