تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):خردمند به کسى که از او نصیحت مى خواهد، خیانت نمى کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805701884




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتخابات شوراي عالي نظام پرستاري 28 مهر برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳۰ مرداد ۱۳۹۴ (۹:۲۹ق.ظ)
جانشين ستاد اجرايي مركزي چهارمين دوره انتخابات سازمان نظام پرستاري: انتخابات شوراي عالي نظام پرستاري 28 مهر برگزار مي شود موج - جانشين ستاد اجرايي مركزي چهارمين دوره انتخابات سازمان نظام پرستاري از برگزاري انتخابات شوراي عالي نظام پرستاري در تاريخ 28 مهر خبر داد و گفت: چهارمين دوره انتخابات شوراي عالي نظام پرستاري رسما از دوم شهريور کليد مي خورد و از 4 شهريور نيز به مدت 5 روز کاري ثبت نام از داوطلبان انجام مي شود.
به گزارش موج، فريدون خيري با اشاره به فرايند برگزاري چهارمين دوره انتخابات شوراي عالي نظام پرستاري گفت: براساس جدول زمان بندي شده فرايند چهارمين انتخابات نظام پرستاري از 2 شهريور آغاز مي شود.

وي افزود: البته فرايند انجام کار از امروز به تمامي روساي دانشگاه ها و دانشکده هاي علوم پزشکي و سازمان نظام پرستاري رسماً به منظور آماده سازي مقدمات کار اطلاع رساني شده است.

جانشين ستاد اجرايي مركزي چهارمين دوره انتخابات سازمان نظام پرستاري ادامه داد: آگهي يا فرم ثبت نام نيز از 3 شهريور از طريق سايت تمامي دانشگاه هاي علوم پزشکي اعلام مي شود و همچنين گفته شده است که اين فرم به تعداد کافي جهت توزيع در تمامي بيمارستان ها، مراکز آموزشي، درماني و بهداشتي و حتي درمانگاه هاي سطح شهر تکثير شود.

وي افزود: در همين راستا از سايت سازمان نظام پرستاري و سايت وزارت بهداشت (وبدا) نيز کمک مي گيريم و حتي پيشنهاد داده ايم که دانشگاه ها به منظور اطلاع رساني گسترده و جامع از سامانه هاي پيامکي در اختيار نيز بهره گيرند.

خيري يادآور شد: پس از انتشار آگهي، ثبت نام براساس شرايط آيين نامه اي و قانوني از 4 شهريور ماه به مدت 5 روز کاري انجام مي شود و تغييري که اين دوره نسبت به ساير دوره ها داشته ايم اين است که به منظور رفاه حال داوطلبان و تسهيل فرايند ثبت نام، ديگر نيازي به مراجعه افراد به ستاد اجرايي مرکزي تهران نيست و داوطلبان مي توانند با مراجعه به همان 52 دانشگاه يا دانشکده اي که انتخابات هيأت مديره ها را داشته اند، ثبت نام کنند.

وي در خصوص مدارک لازم جهت ثبت نام گفت: تصوير صفحه اول و توضيحات شناسنامه، تصوير کارت ملي (پشت و رو)، کارت عضويت تأييد شده سازمان نظام پرستاري و تکميل فرم مشخصات فردي (فرم شماره يک) که در اختيار دانشگاه ها گذاشته شده است، از جمله مدارک مورد نياز براي ثبت نام است.

جانشين ستاد اجرايي مركزي چهارمين دوره انتخابات سازمان نظام پرستاري افزود: اين 4 مدرک بايد به‌ صورت واضح و شفاف اسکن شوند و همچنين تاکيد مي‌شود، درج مشخصات به‌صورت خوانا صورت گيرد و فرم مشخصات فردي (فرم شماره يک) نيز حتما عکس‌دار شود و سپس اسکن تمامي مدارک مذکور تحويل همکاران ستادهاي اجرايي دانشگاه‌ها و دانشکده‌هاي علوم پزشکي مربوطه شود.

وي ادامه داد: سپس اين مدارک اسکن شده در پورتالي که به همين منظور طراحي‌ شده است، بارگذاري مي‌شود و داوطلبان بايد دقت داشته باشند که در صورتي‌ که تمامي مدارک کامل باشد، ستاد اجرايي دانشگاه يا دانشکده به آن‌ها رسيد ارائه مي‌دهد و هيچ ادعايي در صورت نبود اين رسيد قابل‌ پذيرش نيست.

خيري اضافه کرد: پس از انجام مرحله ثبت‌نام وارد فازهاي بعدي فرايند انتخابات شوراي عالي مي‌شويم که همانند انتخابات هيأت‌مديره‌ها شامل بررسي صلاحيت افراد، اعلام اسامي، رسيدگي به اعتراض‌ها و شکايت مي‌شود.

وي افزود: در اين ميان هيأت‌مديره‌هاي نظام پرستاري نيز بايد بين خودشان تشکيل جلسه دهند و بر اساس تبصره 2 ماده 5 قانون يا ماده 49 آيين‌نامه نمايندگاني را از بين خود معرفي کنند و اسامي و مشخصات لازم را به همان ستادهاي اجرايي دانشگاه‌ها يا دانشکده‌ها اعلام کنند تا در پورتال پيش‌بيني‌شده بارگذاري شود.

جانشين ستاد اجرايي مركزي چهارمين دوره انتخابات سازمان نظام پرستاري ادامه داد: البته تمام اين موارد در جهت تسهيل امور است تا همکاران ما نيز در هيأت‌مديره‌ها يا سازمان‌ها براي پيشبرد فرايند کار نيازي به تماس مکرر با ما يا مراجعه به مرکز نداشته باشند و انجام تمامي امور توسط دانشگاه‌ها يا دانشکده‌هاي تعيين‌شده امکان‌پذير باشد.

وي زمان برگزاري انتخابات را طبق جدول زمان‌بندي‌ شده 28 مهر عنوان کرد و گفت: مجمع نمايندگان هيأت‌مديره‌هاي نظام پرستاري به‌ منظور برگزاري انتخابات تشکيل مي‌شود و پس از برگزاري انتخابات، نتايج نيز در همان روز (28 مهر) اعلام مي‌شود اما نتايج قطعي به پس از بررسي شکايت‌ها موکول مي‌شود.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن