تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):کسی که از روی بی میلی،بدون عذر و علت نمازجماعت را که اجتماع مسلمانان است ترک کند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814776919




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رابطه ما با مقاومت فلسطین، عقیدتی است |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: رابطه ما با مقاومت فلسطین، عقیدتی است
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد: ما تا قبل از سال 2025 در بیت‌المقدس خواهیم بود.
کد خبر: ۵۲۵۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۲ - 20 August 2015


رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران تاکید کرد: ما تا قبل از سال 2025 در بیت‌المقدس خواهیم بود.


به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان سردار نقدی در گفتگوی اختصاصی با شبکه تلویزیونی المیادین گفت: از فلسطین تا یمن مقابله با آمریکا ادامه دارد. آمریکا و اسرائیل برخی گروه ها را برای عملیات تروریستی آموزش می دهند و از آن ها حمایت می کنند. ملت ایران متحد است و دارای ارزش هایی است که هیچ گاه از آن ها دست نخواهد کشید. پیروزی نتیجه وحدت داخلی در ایران و میان مسلمانان است.


رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: سیاست ایران دفاع از وحدت، دفاع از فلسطین و حق حاکمیت کشورهای اسلامی است. ایران به هیچ وجه طرح هایی را که برای تقسیم کشورهای اسلامی وجود دارد برنمی تابد. ما به کسانی که تصور می کنند اقتصاد ایران از هم فرو می پاشد می گوییم که این امر، صرفاً خیالی واهی است. انقلاب اسلامی ایران مسیر خود را تغییر نخواهد داد و تاکید می کنم که ما قبل از سال 2025 در بیت المقدس خواهیم بود.

وی افزود؛ رابطه ما با مقاومت فلسطین، رابطه ای عقیدتی است و نه تاکتیکی. رژیم سعودی ملت خود را سرکوب می کند و به همکاری با آمریکا و اسرائیل می پردازد.صورتی که آل سعود توبه کنند ما آماده ایم با آن ها همکاری کنیم. اگر ایران می خواست در بحرین مداخله کند بحران این کشور را طی دو هفته پایان داده بود. ایران در کشورهای حوزه خلیج فارس مداخله نظامی نمی کند. اگر ایران در کشورهای حوزه خلیج فارس مداخله نظامی کرده بود اوضاع این کشورها به گونه ای دیگر بود.

سردار نقدی در ادامه تاکید کرد؛ مستشاران نظامی ما به درخواست سوریه، عراق و لبنان در این کشورها حضور پیدا کرده اند. ما با توجه به توان و تجربه های زیادی که در زمینه نظامی و برقراری امنیت و مبارزه با تروریسم داریم به این کشورها مشاوره می دهیم. آمریکا پس از آنکه نتوانست خواسته های خود را در منطقه تحقق ببخشد درصدد تقسیم منطقه بر آمده است. باید از کسانی که از تروریسم حمایت می کنند بپرسیم با سوریه چه می خواهند بکنند. باید مشکلات در سوریه با گفتگو حل شود و ایران از زمان آغاز بحران در سوریه این راه حل را پیشنهاد کرده بود.

وی در پایان گفت: پس از پیروزی های حزب الله، اسرائیل تکفیری ها را بر سر کار آورد تا در منطقه هرج و مرج و ناامنی ایجاد کنند. ما کشورهای حوزه خلیج فارس را عامل اصلی حمایت از گروه های تروریستی نمی دانیم بلکه عامل اصلی حمایت از گروه های تروریستی اسرائیل است. ملت ترکیه ملتی باهوش هستند و ما برای حل اشتباه راهبردی که ترکیه در سوریه مرتکب می شود تلاش می کنیم.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن