تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كم بخورد، سالم مى‏ماند و هر كس زياد بخورد تنش بيمار مى‏شود و قساوت قلب پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820835725




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نامه‌ای به باشگاه نرفت، نماینده‌ای معرفی نشد، در جلسه هماهنگی هم چیزی نبود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: نامه‌ای به باشگاه نرفت، نماینده‌ای معرفی نشد، در جلسه هماهنگی هم چیزی نبود
برای رایگان شدن بلیت بازی پرسپولیس – ذوب آهن نامه‌ای به باشگاه ارسال نشد و نماینده‌ای هم معرفی نگردید.


به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اوایل هفته جاری بود که تبلیغات گسترده‌ای از سوی حسین هدایتی مطرح شد. مبنی بر اینکه قصد دارد برای کشاندن تماشاگران پرسپولیس به ورزشگاه در بازی‌ ذوب آهن تمام بلیت‌های این بازی را خریداری کرده و شرایط حضور رایگان هواداران را فراهم سازد.


نکته جالب توجه این بود که وقتی حسین هدایتی این موضوع را با سازمان لیگ مطرح کرد، آن‌ها موضوع را به توافق با باشگاه پرسپولیس ارجاع دادند.


این در حالی است که در باشگاه پرسپولیس و نه هیچ باشگاه دیگری در امر فروش بلیت بازی‌های خود، مدیریت و مشارکت ندارد. باشگاه پرسپولیس حتی باید برای تهیه بلیت بازی‌های خود آن‌ها را در قالب کسر از درآمد‌های خود خریداری کنند و حتی خواست این باشگاه برای دریافت بلیت‌های موقت برای انجام یک بازی مورد توجه قرار نمی‌گیرد و به جایی نمی‌رسد، اما پای این ماجرا که به میان می‌آید، ناگهان باشگاه پرسوپولیس همه کاره و تصمیم گیرنده می‌شود و مهدی تاج انجام طرح را منوط به موافقت طرح می‌کند. در این ارتباط گفته می‌شود دلیل تاج برای از سر باز کردن این موضوع تردید‌هایی بود که نسبت به اهداف و عواقب چنین اتفاقی مطرح و پیش بینی می‌شود.


یکی از تردید‌ها این بود که با پر شدن ورزشگاه، افرادی در میان تماشاگران وارد شوند که در جریان تلاش منتظر فرصت بمانند تا خط و ربط خاصی را علیه مدیران باشگاه یا اعضای تیم دنبال کنند. احتمالی که با توجه به متشنج بودن فضای حاکم بر هواداران پرسپولیس دور از ذهن نبود و سازمان لیگ نمی‌خواست در صورت بروز چنین حوادثی شریک ماجرا تلقی شده و از سوی نمادهای ذیربط مورد سوال قرار بگیرد.


تردیدها زمانی بیشتر شد که در روزهای بعد از اعلام حسین هدایتی، بودن آن‌که اظهار نظر رسمی از سوی باشگاه مطرح شود، عابدینی که ارتباط نزدیکی با هدایتی دارد، در مصاحبه‌‌‌ای مدیران باشگاه را روبروی هواداران قرارداد و اعلام کرد مسئولان باشگاه تمایلی به حضور هواداران در ورزشگاه در شرایط کنونی ندارند.


این در حالی است که پرسپولیسی‌ها اعلام می‌کنند مشکلی برای این امر نداشتند، اما هیچ اتفاقی روی نداد. یکی از مقام‌های باشگاه در این‌باره گفت: هفته گذشته در این ارتباط از طرف آقای طاهری تماسی گرفته شد و وی نیز اعلام کرد: این موضوع باید طی نامه‌ای رسمی به باشگاه اعلام شود و نماینده‌ای هم برای مذاکرات معرفی شود، اما در نهایت نامه‌ای از سوی سازمان لیگ با حسین هدایتی به باشگاه نیامد و نماینده‌ای هم معرفی نشد.


در همین راستا ارتباط محمود خوردبین هم اعلام کرد در جلسه هماهنگی پیش از بازی که ظهر امروز چهارشنبه برگزار شد، هیچ صحبتی در این ارتباط مطرح نبود.




*دلیل پرسپولیس برای کشاندن حکم کسر 6 امتیاز به C.A.S


خریدن زمان و متقاعد کردن مدوتال برای توافق


باشگاه پرسپولیس در پرونده مدوتال دنبال خریدن زمان است و پرداخت صد هزار داور قطعی خواهد بود.


این باشگاه، در توافقی با مدوتال قصد داشت بدهی صد هزار دلاری را تقسیط کند، اما طولانی شدن دریافت 25 هزار دلار اول از سوی مدوتال به جهت تحریم‌ها و اقدام صرافی مورد نظر که قرار بود پول را منتقل کند تا هر عامل دیگر باعث شد با وجود پرداخت وجه ازسوی باشگاه، طرف مقابل اقدام به اعلام این مطلب به فیفا کند که باشگاه از حکم صادره تمکین نکرده است و از کمیته انضباطی فیفا خواهان رسیدگی شد که حکم صادره حکایت از کسر شش امتیاز داشت.


باشگاه پرسپولیس حالا قصد دارد از پتانسیل‌های موجود استفاده کند و کار را به C.A.S بکشاند، البته پرسپولیسی‌ها خود به این مسئله واقف هستند که در این رسیدگی فرقی در اوضاع ایجاد نکرده و پرداخت 100 هزار دلار قطعی است، اما آن‌ها به آن‌ها به این ترتیب هم می‌خواهند زمان بخرند و هم اینکه مدوتال را متقاعد کنند تا بر سرهمان توافق تقسیط برگردند.


انتهای پیام/



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

مرادی ناظر داوری دیدارهای مقدماتی جوانان شد
اسدی: ما با هیچکس دعوا نداریم
می‌خواستیم با 30 میلیارد اسپانسر پرسپولیس شویم
پرواز سبزپوشان برای شکست پرسپولیس
برانکو: عملکرد دفاع پرسپولیس خوب نبود
25 بازیکن به اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شدند





۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن