تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوش‏گمانى، مايه آسايش قلب و سلامت دين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814678752




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتظامي بر استفاده بهتر از ظرفيت‌هاي رسانه‌اي جهان اسلام تاکيد کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ مرداد ۱۳۹۴ (۱۴:۷ب.ظ)
انتظامي بر استفاده بهتر از ظرفيت‌هاي رسانه‌اي جهان اسلام تاکيد کرد موج-معاون مطبوعاتي وزير ارشاد در ديدار با رييس هيات ملي رسانه‌اي لبنان بر استفاده بهتر از ظرفيت رسانه‌اي جهان اسلام براي مبارزه با جريان‌هاي تکفيري و تروريستي تاکيد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج،معاون مطبوعاتي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با اشاره به بيانات رهبر معظم انقلاب در ديدار با ميهمانان اجلاس مجمع جهاني اهل بيت (ع) و اجلاس اتحاديه راديو تلويزيون‌هاي اسلامي مبني بر «وحدت ميان امت اسلامي و مقابله با افراط گرايي»، بر استفاده بهتر از ظرفيت رسانه‌اي جهان اسلام براي ارائه تصوير واقعي اسلام تاکيد کرد.
وي با بيان اينکه مشکل بزرگ دنياي اسلام، افراط گرايي است، افزود: رسانه‌ها سهم مهمي در ارائه تصوير حقيقي از دين اسلام با محوريت پيام صلح و رحمت براي مخاطبان جهاني دارند و اين مهم با اتحاد فرق اسلامي و رسانه‌هاي جهان اسلام محقق مي‌شود.
انتظامي در بخش ديگري از سخنان خود به رابطه ميان ايران و لبنان اشاره کرد و افزود: رسانه‌هاي ايران نسبت به مردم لبنان و همچنين سوريه يک نگاه خانوادگي و نزديک دارند؛ چراکه اين کشورها را خط مقدم مبارزه با اسرائيل و محور مقاومت مي‌دانند.
وي همچنين يکي از سياست‌هاي مورد تاکيد دولت يازدهم را تقويت ديپلماسي رسانه‌اي دانست و تصريح کرد: براي ما مهم است که ميان رسانه‌هاي ايراني و رسانه‌هاي معتقد به تفکر اصيل انقلاب، مشارکت‌هايي ايجاد شود؛ ضمن اين که تلاش مي‌کنيم رسانه‌هاي بين‌المللي تردد بيشتري در ايران داشته باشند تا واقعيت‌هاي ايران امروز را براي مخاطبان خود نمايش دهند.
انتظامي رفت و آمد هاي رسانه‌اي را حرکتي در جهت تنوير افکار عمومي دنيا براي مشاهده واقعيت‌هاي کشورمان دانست و ابراز اميدواري کرد سفر هيات رسانه‌اي لبنان، منشأ گسترش همکاري‌هاي رسانه‌اي بيش از پيش باشد.
در اين ديدار که محمدمنصور کوشش، مدير کل رسانه هاي خارجي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي نيز حضور داشت، عبدالهادي محفوظ، رييس هيات ملي رسانه‌اي لبنان نيز بر تقويت جريان رسانه اي جهان اسلام در جهان تاکيد کرد.
وي با اشاره به اين که رسانه هاي ايران قدرت جديدي از ايران را در منطقه نشان داده‌اند، استفاده بهتر از زبان بين المللي براي رسانه‌هاي ايراني را مورد تاکيد قرار داد و گفت: لازم است ايران به عنوان بازيگر اصلي منطقه، بهتر و بيشتر در رسانه‌هاي دنيا نشان داده شود که بخشي از آن وظيفه رسانه‌هاي داخلي ايران است.
رئيس هيات ملي رسانه‌اي لبنان اضافه کرد: رسانه‌ها بايد تحولات ايجاد شده در منطقه و ايران را از طرق مختلف و استفاده از فناوري‌هاي نوين براي دنيا مخابره کنند و در اين مسير نياز است که رسانه هاي ايراني با نخبگان رسانه‌اي جهان ارتباط بهتري برقرار کنند.
وي در خصوص مشکل امروز دنياي اسلام نيز به گروهک تروريستي داعش اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها بايد با فعاليت رسانه اي عليه داعش مبارزه کنند؛ چراکه داعش تهديدي براي جهان اسلام و بالاتر از آن تهديدي براي بشريت است.
رئيس هيات ملي رسانه‌اي لبنان همچنين پيشنهاد برگزاري يک کنفرانس بين المللي اطلاع رساني در قم، نجف يا مصر براي نشان دادن چهره حقيقي اسلام را مطرح کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن