تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806325999




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بررسي آخرين وضعيت پيشرفت پروژه هاي خطوط 6 و 7 مترو تهران


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: بررسي آخرين وضعيت پيشرفت پروژه هاي خطوط 6 و 7 مترو تهران
در جريان بازديد امروز(چهارشنبه) مديران شهري به سرپرستي قائم مقام شهرداري تهران، آخرين وضعيت پيشرفت پروژه هاي خطوط 6 و 7 مترو تهران بررسي شد.


به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان  عيسي شريفي در ادامه بازديدهاي مسئولان شهري از پروژه هاي عمراني مترو تهران  بازدید و در جريان بازديد و جلسه كارگاهي امروز (چهارشنبه) از بخش هاي مختلف خط 7 مترو تهران، مجموعه اقدامات انجام گرفته در فاصله زماني بازديد قبلي تاكنون را قابل تقدير دانست.


وي گفت: پروژه هاي خطوط مترو 6 و 7 هيچكدام از نظر برنامه ريزي و عمليات، ترجيح و اولويتي بر ديگري ندارند و همه توان و همت شهرداري تهران بر اين است كه اين دو خط مهم مترو طبق برنامه زمان بندي، امسال و تا پايان سال آينده به سرانجام برسد.


قائم مقام و معاون هماهنگي و امور مناطق شهرداري تهران كه سرپرستي بازديدهاي هفتگي مسئولان عالي شهري از پروژه هاي مترو را برعهده دارد، خطاب به شهرداران مناطق و سازمان هاي ذيربط تاكيد كرد كه باید پروژه هاي مترو در اولويت نخست برنامه هاي آنان از جهات گوناگون از جمله رفع موانع تمليكي براي ايجاد كارگاه ها، تامين منابع مالي باشد.


قائم مقام شهردار تاكيد كرد: پروژه هاي مترو به دليل هم سويي با سياست هاي كلي اقتصاد مقاومتي، در اولويت برنامه هاي امسال و سال آينده مديريت شهري قرار دارد.


 سيدجعفر تشكري هاشمي معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران هم در سخناني با تشكر از اقدامات انجام گرفته بر ضرورت پيشبرد بيش از پيش عمليات عمراني مطابق با برنامه ريزي دقيق تاكيد كرد.


در آغاز اين بازديد كارگاهي هابيل درويشي مديرعامل شركت مترو تهران و حومه، با ارائه گزارشي از پيشرفت خط هفت مترو گفت: با اتمام حفاري و لاينينگ20 كيلومتر از فاز نخست اين پروژه، حدفاصل محلاتي تا ميدان صنعت، ريل گذاري در اين بخش آغاز شده و اميدواريم با تامين بودجه لازم، عمليات ريل گذاري بر اساس برنامه زمان بندي پيش رفته و فاز نخست با شش ايستگاه به بهره برداري برسد.


 وي با اعلام اين كه برآورد بودجه لازم براي اين پروژه 27 كيلومتري با 25 ايستگاه، سه هزار و 600 ميليارد تومان بوده است، افزود: با تامين بودجه لازم و اتمام پروژه، بيش از يك ميليون سفر روزانه به حجم سفرهاي مترو تهران افزوده مي شود.


مديرعامل شركت مترو تهران و حومه تاكيد كرد: مشكل مترو، نقدينگي و بودجه است و هيچ مشكلي از نظر توان مهندسي و كار نداريم و اگر مسايل مالي برطرف شود، فراتر از تكليف هم توان كار داريم.


مجري خط 7 مترو هم در جريان اين بازديد در گزارشي اعلام كرد كه 6 ايستگاه در حال ساخت در فاز نخست پروژه شامل ايستگاه هاي ميدان صنعت، نصر (تقاطع اتوبان چمران)، نواب (تقاطع آذربايجان)، نواب (تقاطع محبوب مجاز)، ميدان محمديه و ايستگاه مترو محلاتي، حدود 24 درصد پيشرفت فيزيكي دارد و اميداريم با تزريق به موقع بودجه، طبق برنامه پيش برويم.


مجري خط 6 مترو تهران نيز در اين بازديد و جلسه كارگاهي در گزارشي با اعلام اين كه دستگاه ماشين حفار اين خط هم اكنون پس از حفاري بالغ بر 6 كيلومتر در حال عبور از محدوده خيابان هفده شهريور و بالاتر از ميدان خراسان به سمت شمال مي باشد، خواستار تامين بودجه به موقع براي پيشبرد عمليات عمراني بر اساس برنامه شد.


به گفته وي مطابق برنامه، اين پروژه با 12 ايستگاه از دولت آباد تا كن-سولقان بهره برداري خواهد شد و ايستگاه هاي باقي مانده نيز به مرور زير بار ترافيك خواهد رفت.


خط 7 مترو تهران از پايانه دولت آباد در جنوب شرق تهران تا ميدان بوستان سعادت آباد در شمال غرب تهران امتداد داشته و در مسير خود در تقاطع خيابان هفده شهريور- قيام با خط شش، در ضلع شرقي ميدان محمديه با خط يك، در خيابان مولوي- خيابان حضرت وليعصر(عج) با خط سه، در تقاطع بزرگراه نواب- دامپزشكي با خط دو و در تقاطع بزرگراه نواب- خيابان آزادي با خط چهار، تقاطع دارد.


خط شش مترو تهران هم از بزرگراه دولت آباد (جنوب شرق تهران) تا شهرك كن (شمال غرب تهران) و توسعه از دولت آباد تا حرم عبدالعظيم به طول حدود  37 كيلومتر با 31 ايستگاه در حال ساخت است.


انتهای پیام/



اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

برپایی جشن های کرامت در 220 مسجد پایتخت
افتتاح نمازخانه واتاق مادر و كودك در متروي تهران
جزییات طرح کاهش تا مهر ماه اعلام می شود/پایان فعالیت پیکان تاکسی فرا رسید
بهره برداری پل عابر پیاده ایستگاه مترو جوادیه
مدير جديد آموزش و تعالي سازماني شركت بهره برداري مترو تهران معرفي شد
تخلف 130 میلیاردی شهرداری زیر ذره بین سازمان بازرسی
خبرنگاران؛ موثر در گسترش فرهنگ استفاده بهينه از مترو
ضرورت تامین 30 درصد حمل و نقل عمومی تا پایان برنامه دوم





۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن