تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نصيحت كردن در حضور ديگران، خُرد كردن شخصيت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820827024




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فنرباغچه به دنبال جان تری است


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
فنرباغچه به دنبال جان تری است




آبی و لاجوردی پوشان شهر استانبول علاقه‌مند هستند تا مدافع باتجربه چلسی را به ترکیب خود اضافه کنند.





خبرگزاری تسنیم: جان تری که یک سال دیگر از قرارداد فعلی‌اش با چلسی باقی مانده مورد توجه فنرباغچه ترکیه است، تیمی که به تازگی بازیکنان سرشناسی همچون روبین فن‌پرسی و نانی را به خدمت گرفته است. نایب قهرمان سوپرلیگ ترکیه قصد دارد در پنجره نقل و انتقالات زمستانی 2015 خرید تری را قطعی و وی را در پایان فصل 16-2015 از آن خود کند.

جان تری از ماه ژانویه 2016 می‌تواند با تیم‌هایی که خواهان جذب وی هستند وارد مذاکره شود و باشگاه فنرباغچه هم در حال برنامه‌ریزی در این رابطه است. مدافع پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس که در شکست 3 بر صفر چلسی در خانه منچسترسیتی در هفته دوم لیگ برتر تنها در نیمه اول به بازی گرفته شد، به نظر می‌رسد دوران افولش در این تیم فرا رسیده و او هم به سرنوشت فرانک لمپارد دچار خواهد شد.

بر اساس گزارشی که روزنامه «دیلی میل» انگلیس منتشر کرده، فنر باغچه پیشنهاد دستمزد سالانه 2.5 میلیون یورویی را به تری خواهد داد، البته این رقم نهایی نیست و در صورت پیوستن مدافع 34 ساله چلسی به این تیم ترکیه‌ای و ارائه عملکرد قابل قبول این رقم افزایش پیدا خواهد کرد. تری که در طول این فصل در خصوص آینده حرفه‌ای خود تصمیم خواهد گرفت پیش از این از علاقه‌اش برای بازی در لیگ ترکیه گفته بود.

فنرباغچه قصد دارد جان تری را جانشین برونو آلوز، مدافع میانی خود کند که قراردادش فصل آینده با این تیم به پایان می‌رسد. البته مدافع باتجربه چلسی گزینه بازی در آسیا در تیمی همچون گوانگژو اورگراند را هم دارد.

جان تری که سال گذشته مورد توجه گالاتاسرای، دیگر تیم سرشناس ترکیه‌ای بود، در حال حاضر دوره‌های مربیگری خود را طی می‌کند تا در صورتی که قراردادش تمدید نشد گزینه روی آوردن به مربیگری را هم داشته باشد.






تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن