تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813447364




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توضيحات آقاي خاص در مورد تعويض جان تري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ مرداد ۱۳۹۴ (۱۵:۸ب.ظ)
توضيحات آقاي خاص در مورد تعويض جان تري موج- تعويض جان تري در پايان نيمه اول بازي دو تيم منچسترسيتي و چلسي اتفاق عجيبي بود.
به گزارش خبرگزاري موج، تعويض جان تري در پايان نيمه اول بازي دو تيم منچسترسيتي و چلسي اتفاق عجيبي بود که سوژه خبرنگاران در کنفرانس مطبوعاتي بعد از بازي نيز شد و مورينيو به آن پاسخ داد: «جان بازيکني است که من اعتماد کامل به او دارم. در دوران من او هيچ وقت تعويض نشده بود.» مربي پرتغالي که عادت دارد هميشه از مربيان قبل از خودش انتقاد کند، اين بار نيز مربيان قبلي چلسي را از کنايه بي نصيب نگذاشت:«مربيان قبلي حتي تري را انتخاب هم نمي کردند و خيلي ها فکر مي کردند دوران بازي او در چلسي به پايان رسيده است. اگر يک مربي حق تعويض او را داشته باشد، آن يک نفر من هستم چون من به او اين شانس را دادم که به آنچه که الان هست تبديل شود، يک بازيکن فوق العاده و يک کاپيتان فوق العاده. ثابت شد که کار من درست هم بوده.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن