تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا داناست به هر رازى كه مردم در دل نهان داشته اند، و به نجواى آهسته رازگويان و به هر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821060208




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشکيل کارگروه مشترکي براي حل مشکلات مخابراتي سامانه ۱۴۱


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ مرداد ۱۳۹۴ (۹:۵۰ق.ظ)
تشکيل کارگروه مشترکي براي حل مشکلات مخابراتي سامانه ۱۴۱ موج - مدير مرکز مديريت راه‌هاي کشور از تشکيل کارگروه مشترکي براي حل مشکلات مخابراتي سامانه ۱۴۱ ميان وزارت راه و شهرسازي و وزارت ارتباطات خبر داد و گفت: مشکل اتصال استان مازندران به سيستم ديجيتال حل شد.
به گزارش خبرگزاري موج، علي‌اکبر آشوري، مدير مرکز مديريت راه‌هاي کشور، با اشاره به تماس تلفني آخوندي با وزير ارتباطات در جلسه کميسيون ايمني راه‌ها براي حل مشکلات مخابراتي سامانه ۱۴۱ گفت: مشکلاتي در خصوص ارتباط سامانه ۱۴۱ از طريق لينک ديجيتال با برخي مراکز استان‌ها وجود داشت که اين مساله به شکلي بر ظرفيت شبکه تأثير منفي دارد چون ارتباط با مرکز از طريق لينک آنالوگ برقرار مي‌شود.
مدير مرکز مديريت راه‌هاي کشور توضيح داد: مشکلي که سيستم آنالوگ در قياس با سيستم ديجيتال دارد اين است که امکان برقراري بيش از ۴ ارتباط به‌طور همزمان وجود ندارد، ولي؛ با استفاده از لينک ديجيتال مي‌توان به بيش از ۳۰ درخواست پاسخ داد.
آشوري افزود: پس از پيگيري‌هاي وزير راه و شهرسازي از وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات کارگروهي تشکيل شد و نبود سيستم ديجيتال در برخي از استان‌ها بررسي و پس از آن اين مشکل در استان مازندران به‌طور کامل حل شد؛ همچنين در ساير استان‌هاي مشکل‌دار مثل البرز، جنوب کرمان و قزوين اين مساله به‌زودي حل مي‌شود.
اين مقام مسوول در سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي يادآور شد: مشکل ديگري که قرار است به‌صورت تعاملي با وزارت ارتباطات و فناوري اطلاعات حل شود پوشش تلفني ۱۴۱ با موبايل در محورهاي شرياني است؛ در حال حاضر برخي مناطق هستند که پوشش سامانه ۱۴۱ به‌وسيله تلفن همراه وجود ندارد.
آشوري با بيان اين که در برخي استان‌ها امکان تماس با سامانه ۱۴۱ به‌ نحوي‌ که کاربر به مراکز استان متصل شود، وجود ندارد، افزود: اين که کاربر مراجعه‌ کننده به مرکز همان استان متصل شود بسيار اهميت دارد و دسترسي وي به اطلاعات بسيار مناسب‌تر بوده، البته اين مشکلات مقطعي است و تمامي اين مسائل در کارگروه مشترک شرکت مخابرات و سازمان راهداري مورد بحث و گفتگو قرار خواهد گرفت.
در شصت و سومين نشست کميسيون ايمني راه‌ها که روز دوشنبه ۱۲ مردادماه مرداد برگزار شد؛ عباس آخوندي وزير راه و شهرسازي که رياست جلسه کميسيون ايمني راه‌ها را بر عهده داشت، پس از استماع گزارشي در خصوص نحوه پوشش سامانه ۱۴۱ تماس تلفني با محمود واعظي وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات برقرار کرد و خواستار حل مشکل سيستم‌هاي مخابراتي در استان‌ها و مناطق داراي مشکل شد و بر پيگيري موضوع تأکيد کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن