تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821085007




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجراي برنامه‌هاي آموزشي فرهنگي در دهه کرامت ويژه دختران پايتخت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۸ مرداد ۱۳۹۴ (۸:۴ق.ظ)
اجراي برنامه‌هاي آموزشي فرهنگي در دهه کرامت ويژه دختران پايتخت موج - مدير کل امور بانوان شهرداري تهران در تشريح برنامه‌هاي دهه کرامت از اجراي برنامه‌هاي آموزشي فرهنگي در دهه کرامت ويژه دختران پايتخت خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، نرگس معدني پور، مدير کل امور بانوان شهرداري تهران، در تشريح برنامه‌هاي دهه کرامت اظهار داشت: برنامه‌هاي دهه کرامت و روز ملي دختران از جمله برنامه‌هاي ملي، مذهبي و مناسبتي است که بيش از 7 سال از اجراي آن مي‌گذرد و مصادف با ميلاد حضرت معصومه (س) و ميلاد با برکت حضرت علي بن موسي‌الرضا (ع) اجرا مي‌شود.
وي با اشاره به برگزاري «جشن عبوديت» در دهه کرامت گفت: در اين جشن‌ها ضمن مولودي خواني، اجراي تواشيح و سخنراني، از دختران موفق تجليل به عمل مي‌آيد. علاوه بر آن نمايشگاه‌هايي در 123 مسجد شاخص پايتخت با همکاري پايگاه‌هاي بسيج محلات و مديريت محلات برپا مي‌شود.
مدير کل امور بانوان شهرداري تهران از «طرح گوهر رحمت» به عنوان ديگر برنامه‌هاي دهه کرامت نام برد و افزود: برگزاري جشن و نمايشگاه در 123 مدرسه شهر تهران ويژه دهه کرامت با محوريت دختران با همکاري مديريت محله و پايگاه بسيج خواهران محلات برگزار و از دختران حافظ قرآن تجليل مي‌شود.
وي با بيان اين که در سال‌هاي گذشته رويکرد آموزشي و کارگاهي ويژه دختران با موضوعات مختلف از جمله کرامت اجتماعي دختران، تکريم در خانواده، عفاف و حجاب، سبک زندگي اسلامي ايراني، آداب و مهارت‌هاي زندگي، آشنايي با سيره ائمه اطهار و متون قرآني و... در دست‌کار بوده، عنوان کرد: امسال نيز با تاسي از اهداف مورد نظر عناويني براي هر يک روزهاي دهه کرامت انتخاب شده است.
معدني پور با اشاره به اسامي روزهاي دهه کرامت گفت: بر اساس برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته، 25 مرداد با عنوان دختران، حيات طيبه و الگوي متعالي زن مسلمان، 26 مرداد با عنوان دختران و شکوفايي توانمندي‌هاي فردي و اجتماعي، 27 مرداد با عنوان دختران، آداب زندگي اسلامي ايراني، 28 مرداد با عنوان دختران و تکريم خانواده، 29 مرداد با عنوان دختران، تعليم و تربيت و دانش‌پژوهي، 30 مرداد با عنوان دختران، اهل‌بيت (ع) و معنويت مبتني بر دين، 31 مرداد با عنوان دختران و عفاف و حجاب، اول شهريور با عنوان دختران، سلامت اجتماعي – رواني و جسمي، 2 شهريور با عنوان دختران، مشارکت و کرامت اجتماعي و 3 شهريور با عنوان دختران، نشاط و کيفيت زندگي نام‌گذاري شده‌اند.
وي ادامه داد: قرار است در هر يک از اين روزها به ترتيب برنامه‌هايي چون مراسم جشن، وبلاگ نويسي، نشست‌هاي تخصصي مراسم جشن پروانه‌اي در دست مادر، ديدار با علما، مراسم شب‌شعر، راهپيمايي و تجمع، اردوهاي آموزشي، تفريحي يا زيارتي، پروژه‌هاي کوچک در مدارس و دانشگاه‌ها و ورزش در بوستان‌ها اجرا شود.
مديرکل امور بانوان شهرداري تهران با اشاره به گروه‌هاي هدف برنامه‌هاي دهه کرامت گفت: دختران 9 تا 18 سال شهر تهران و مادران آن‌ها به همراه دختران 18-28 سال شهر تهران مهم‌ترين گروه هدف برنامه‌هاي ما هستند.
معدني پور با تأکيد بر ضرورت اجراي اين برنامه‌ها تصريح کرد: افزايش و گسترش فشارهاي رسانه‌اي مؤثر بر گرايش خانواده در خصوص بلوغ دختران و مهارت‌هاي پيش از ازدواج، رشد نفوذ صنايع فرهنگي در زمينه ازدواج، لزوم هماهنگي و يکپارچگي در زمينه ترويج فرهنگ ازدواج، ضرورت تدوين برنامه‌هاي مدون اجرايي در جهت ترويج فرهنگ ازدواج و آموزش دهي به خانواده جهت گذران سن بلوغ و لزوم توجه به ترويج بحث ازدواج و بلوغ دختران به عنوان يک اولويت مأموريتي در طراحي برنامه‌هاي سنواتي شهرداري تهران از مهم‌ترين ضرورت‌هاي اجراي برنامه‌هاي دهه کرامت هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن