تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آغاز سال (حساب اعمال) شب قدر است. در آن شب برنامه سال آينده نوشته مى‏شود. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813092436




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح نمازخانه و اتاق مادر و کودک در متروی تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: افتتاح نمازخانه و اتاق مادر و کودک در متروی تهران خبرگزاری پانا: همزمان با فرارسیدن دهه کرامت نمازخانه ایستگاه مفتح و اتاق مادر و کودک در ایستگاه امام خمینی(ره) به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه متروی تهران افتتاح شد.
۱۳۹۴ سه شنبه ۲۷ مرداد ساعت 15:30

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، محمد صائبی، معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه با اشاره به ترویج استفاده از حمل و نقل عمومی و حضور مادران در جامعه همراه کودکانشان اظهار کرد: این طرح با هدف برطرف کردن نگرانی مادران در زمان حضور در اماکن عمومی شهر از جمله مترو تهران در راستای تحقق عدالت اجتماعی مادران گرامی اجرایی شد. وی افزود: با احداث این اتاق در ایستگاه امام خمینی(ره) به دنبال ارتقای سلامت و بهداشت مادر و کودک، حفظ شئونات اسلامی و اخلاقی و شیردهی به نوزادان و نظافت آنها با آسایش با رعایت مسائل بهداشتی، ارتقای کرامت مادران و جلوگیری از شیوع آلودگی به محیط زیست هستیم. وی همچنین به ساخت نمازخانه در ایستگاه مفتح اشاره و اظهار کرد: با توجه به قرار گرفتن ایستگاه شهید مفتح در خیابان مطهری و نبود مسجد در این منطقه اقدام به راه اندازی نمازخانه در ایستگاه شهید مفتح کرده است. این نماز خانه با هدف ترویج و تعظیم شعائر اسلامی همزمان با فرارسیدن دهه کرامت با حضور آقای دکتر نایبی مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و صادق زاده رئیس مرکز فعالیتهای دینی شهرداری تهران امروز افتتاح شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن