تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803038429




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آتش زدن 10 کامیون و اتوبوس ایرانی در ترکیه |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: آتش زدن 10 کامیون و اتوبوس ایرانی در ترکیه
مدیرکل ترانزیت و پایانه‌های مرزی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: در طول سه هفته اخیر 10 دستگاه ناوگان ایرانی متشکل از 9 کامیون و یک اتوبوس توسط افرادی ناشناس در خاک ترکیه مورد حمله قرار گرفته و آتش زده شدند.
کد خبر: ۵۲۵۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳ - 18 August 2015


مدیرکل ترانزیت و پایانه‌های مرزی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: در طول سه هفته اخیر 10 دستگاه ناوگان ایرانی متشکل از 9 کامیون و یک اتوبوس توسط افرادی ناشناس در خاک ترکیه مورد حمله قرار گرفته و آتش زده شدند.

محمدجواد عطرچیان در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا با بیان اینکه سفیر ترکیه در ایران درباره حمله‌های اخیر به ناوگان ایرانی احضار شده است، افزود: با توجه به اینکه مقامات ترک وظیفه تامین امنیت ناوگان ایرانی در خاک این کشور را بر عهده دارند، بنابراین سفیر ترکیه در ایران احضار و علاوه بر تامین امنیت رانندگان و ناوگان ایرانی درخواست غرامت هم در حمله‌های اخیر مطرح شد.

وی با تاکید بر اینکه قرار شد سفیر ترکیه در ایران مراتب را به مقامات کشورش اطلاع دهد، تصریح کرد: البته تنها ناوگان ایرانی نیستند که در خاک ترکیه مورد حمله قرار می‌گیرند، بلکه این حملات از سوی افراد ناشناس، ناوگان همه کشورها در شرق و جنوب شرقی این کشور را شامل می‌شود.

عطرچیان با بیان اینکه دو کامیون یکشنبه شب و یک کامیون دیگر نیز شنبه شب هفته جاری به آتش کشیده شدند، اظهار کرد: در 10 مورد حمله به ناوگان ایرانی متاسفانه راننده اتوبوس جان خود را از دست داد، اما خسارات جانی در 9 کامیون نداشتیم.
همه این حملات با هدف آسیب رساندن به ناوگان و نه راننده و سرقت از آنها انجام شده است
 
 

وی ادامه داد: در برخی کامیون‌ها علاوه بر ماشین، کل بار نیز در آتش سوخت و در برخی دیگر تنها کامیون دچار سوختگی شده و بار سالم مانده است.

مدیرکل ترانزیت و پایانه‌های مرزی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای عنوان کرد: هنوز هیچ فرد یا گروهی مسئولیت این حملات را بر عهده نگرفته است و در همه موارد نیز حملات با هدف آسیب رساندن به ناوگان و نه راننده و سرقت از آنها انجام شده است.

عطرچیان تاکید کرد: پس از وقوع این حملات بلافاصله هشدارهای لازم به رانندگان شرکت‌های حمل و نقلی برای اجتناب از انجام سفرهای غیرضروری در ترکیه داده شد. همچنین تاکید شد که از رانندگی در شب در این کشور خودداری کنند.

وی بیان کرد: به رانندگان توصیه شد تا در صورت امکان طی این روزها برای ترانزیت بار خود از مسیرهای جایگزین مانند روسیه، بلاروس، رومانی و گرجستان و دریای سیاه استفاده و تردد کنند.

عطرچیان درباره احتمال تعطیلی تردد در مرز ایران و ترکیه اضافه کرد: ما نمی‌توانیم مرز را تعطیل اعلام کنیم چرا که این امر در حیطه اختیارات وزارت راه و شهرسازی نیست.

به گفته مدیرکل ترانزیت و پایانه‌های مرزی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، بر این اساس فعلا موضوع بستن مرزها مطرح نیست و کماکان تردد به صورت عادی ادامه دارد.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن