تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار خدا اندیشیدن است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802468614




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بيمه خسارتي بابت آتش زدن کاميون‌هاي ايراني در ترکيه پرداخت نمي‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ مرداد ۱۳۹۴ (۱۶:۲۲ب.ظ)
بيمه خسارتي بابت آتش زدن کاميون‌هاي ايراني در ترکيه پرداخت نمي‌کند موج - مدير کل تعرفه و ترانزيت سازمان راهداري با اشاره به اين که بيمه خسارتي بابت آتش زدن کاميون‌هاي ايراني در ترکيه پرداخت نمي‌کند، گفت: برخي شرکت‌ها از مسيرهاي جايگزين به‌ جاي ترکيه استفاده مي‌کنند.
به گزارش خبرگزاري موج، محمدجواد عطرچيان، مدير کل تعرفه و ترانزيت سازمان راهداري، با اشاره به آتش زدن سه کاميون ايراني در منطقه چالدران ترکيه گفت: مسووليت بستن مرز با وزارت کشور و مسووليت اعتراض به کشور ترکيه با وزارت امور خارجه است و ما در وزارت راه و شهرسازي فقط مي‌توانيم مسيرهاي جايگزين پيش‌بيني کرده و به کاميون‌هاي ايراني توصيه کنيم که در طول روز در اين مسير تردد کنند.
وي با بيان اين که مسووليت حفاظت از کاميون‌هاي ايراني با دولت ترکيه است، اظهار داشت: دولت ترکيه بايد در جاده‌ها امنيت برقرار کند و اگر نمي‌تواند بايد براي کاميون‌هاي ايراني اسکورت بگذارد. ضمن آن که اين مشکل براي ساير کاميون‌ها هم وجود دارد.
مدير کل تعرفه و ترانزيت سازمان راهداري و حمل‌ونقل جاده‌اي با بيان اين که بيمه مسووليت خسارت به کاميون‌هاي ايراني را بر عهده نمي‌گيرد، افزود: هيچ سازمان و يا نهادي مسووليت تأمين خسارات را بر عهده نمي‌گيرد که ما از دولت ترکيه تقاضا کرديم تا غرامت کاميون‌هاي ايراني را بپردازد، اما؛ تاکنون جوابي به ما ندادند.
وي با اشاره به اين که ما نمي‌توانيم کاميون‌ها را مجبور کنيم که از مسيرهاي خاص تردد کنند فقط به آن‌ها اعلام مي‌کنيم که اين مسير ناامن است، ادامه داد: مسيرهاي ديگر هم مشکلات خاص خود را دارند زيرا تردد در اين مسيرها نياز به ويزا براي رانندگان دارد، همچنين گران‌تر از مسير ترکيه تمام مي‌شود، بنابراين انتخاب عبور از مسيرها بر عهده کاميون داران و صاحبان کالا است.
عطرچيان افزود: از يک ماه پيش برخي شرکت‌هاي حمل‌ونقل با دريافت هزينه بيشتر، کالاها را از کشوري به غير از ترکيه به مقصد اروپا حمل کردند که البته اين براي کالاهايي است که مقصدشان ترکيه نباشد؛ چراکه برخي از اين کاميون‌هايي که آتش زده شده به مقصد ترکيه کالا حمل مي‌کردند.
وي با اشاره به اين که اگر مسير ناامن باشد کاميون‌ها به شيوه تجارت پيله‌وري و پشت‌به‌پشت کالاها را حمل‌ونقل مي‌کنند، گفت: الان کاميون‌هاي ايراني به کشور عراق تردد ندارند و به شيوه پشت‌به‌پشت کالاها را در سر مرز به کاميون‌هاي عراقي منتقل مي‌کنند که در صورت ادامه ناامني در مرز ترکيه، اين شيوه براي ترکيه هم رواج پيدا مي‌کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن