تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):بالاترین عبادت، عفت شکم و شهوت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804861458




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دستاوردهای دیپلماتیک مرهون صبر ملت است |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: دستاوردهای دیپلماتیک مرهون صبر ملت است
وزیر دادگستری اظهار کرد: اگر امروز در صحنه دیپلماتیک به دستاوردهای مهمی دست یافته‌ایم، این موفقیت به دلیل مقاومت و ایستادگی ملت است. درست است که تحریم‌ها بر ملت فشار آورد و ما این فشارها را انکار نمی‌کنیم اما ملت ایران همواره از خود ایستادگی نشان داده‌اند.
کد خبر: ۵۲۵۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۴ - 18 August 2015


وزیر دادگستری اظهار کرد: اگر امروز در صحنه دیپلماتیک به دستاوردهای مهمی دست یافته‌ایم، این موفقیت به دلیل مقاومت و ایستادگی ملت است. درست است که تحریم‌ها بر ملت فشار آورد و ما این فشارها را انکار نمی‌کنیم اما ملت ایران همواره از خود ایستادگی نشان داده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه قم، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی در مراسم تجلیل از ایثارگران و آزادگان در مجتمع امام خمینی(ره) قم، با گرامیداشت دهه کرامت و پاسداشت مقام ایثارگران گفت: استان قم چهار هزار شهید و 600 آزاده و هزاران جانباز دارد و همچنان نیز شهدای دفاع از اهل بیت(ع) بر دوش مردم ما تشییع می‌شود.

وزیر دادگستری اضافه کرد: در سال 1356 مردم انقلابی قم در خیابان چهارمردان مردانه ایستادگی کردند و این خیابان 13 ماه درگیری و کشمکش پی در پی را شاهد بود که این امر رشادت روحیه ایثار مردم قم را نشان می‌داد. در دنیا چنین سابقه‌ای در درگیری شهری سراغ نداریم.

وی در ادامه اظهار کرد: به گفته امام علی(ع) ایثار و گذشت بالاترین مکارم اخلاق است و در واقع ایثار قله کرامت انسان است؛ به ویژه ایثار جان که در مقامی بالاتر قرار دارد و این ملت همواره در ایثار جان در صحنه حضور داشته‌اند و جانفشانی کرده‌اند.

پورمحمدی با بیان اینکه "ایثار بالاترین عبادت است"، افزود: اگر خاطرات رزمندگان را مرور کنیم به عمق ایثار و گذشت این عزیزان پی خواهیم برد و بی‌شک در پناه ایثار می‌توان به نصرت دست یافت. جامعه را با جهاد در راه خداوند می‌توان اصلاح کرد خوشبختانه فرهنگ جهاد در جامعه نهادینه شده است و جهاد برگرفته از فرهنگ والای اهل بیت(ع) است.

وزیر دادگستری ادامه داد: ایثارگران نگران آینده انقلاب بودند و با فرهنگ ایثار و مقاومت در جهت حفظ انقلاب اسلامی تلاش کردند و در این عرصه، ایثارگران جامعه را متعالی ساختند به طوری که امروز دستاورد آن را می‌بینیم.

وی با اشاره به دستاورهای هسته‌ای و توافقات انجام شده، گفت: اگر امروز در صحنه دیپلماتیک به دستاوردهای مهمی دست یافته‌ایم و این موفقیت به دلیل مقاومت و صبر و ایستادگی ملت است. اگر آمریکا نیز می‌گوید که تحریم‌های فلج کننده هم اثری بر این ملت ندارد، بهترین پیام را در مقاومت ملت می‌دهد و درست است که تحریم‌ها بر ملت فشار آورد و ما این فشارها را انکار نمی‌کنیم اما ملت ایران همواره از خود ایستادگی نشان داده‌اند.

پورمحمدی تصریح کرد: صبوری و ایستادگی ملت ایران بسیار عظیم و باشکوه است. در راهپیمایی روز قدس ملت ایران با اینکه شب قدر تا سحر بیدار بودند، اما در گرمای هوا با دهان روزه در خیابان‌ها حاضر شدند و این حماسه ملت ایران را ثابت می‌کند. این جضور در صحنه‌های انقلابی، اقتدار ملت ایران را به جهان اثبات می‌کند و اگر جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف داخلی و خارجی موفق است، مرهون توان ملت و ایستادگی آنهاست. این توان ملت، دیپلماسی ایران را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

وی افزود: شاید استکبار رجزخوانی هم بکند اما 35 سال است که رجز می‌خواند و حتی به دنبال تغییر رژیم بوده اما حتی هم‌پیمانان آمریکا یعنی اسرائیل هم می‌گویند که یک خسارت بزرگ متحمل شده‌اند و حتی آمریکا اعتراف کرد که زور ما به ملت ایران نمی‌رسد.

وزیر دادگستری یادآور شد: اگر آمریکا بخواهد با ایران وارد جنگ شود، در واقع درگیر جنگ فرسایشی خواهد شد؛ همانطور که بدترین تحریم‌ها را وارد کرد ولی ما تسلیم نشدیم قطعا در جنگ نیز با شکست مواجه خواهد شد. آمریکایی‌ها گفته‌اند که به ما اعتماد ندارند. ما نیز به آنان اطمینان نداریم و تنها یکسری شروط را پذیرفته‌ایم اما عزت ملی و اقتدار خود را از دست نخواهیم داد و به راه خود ادامه خواهیم داد.

پورمحمدی در پایان با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور نیز اظهار کرد: هر چند مشکلاتی در رابطه با اشتغال‌زایی و کیفیت برخی از کالاها و تولیدات داخلی وجود دارد اما همانطور که رهبری فرمودند، ما در اقتصاد مقاومتی از سرمایه و بازارهای جهانی نهایت استفاده را خواهیم کرد تا از رکود اقتصادی خارج شویم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن