تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه هر كس را حق سود ندهد، باطل زيانش رساند و هر كس به راه هدايت نرود، به كجر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815589877




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

راه اندازی کلوپ گردشگری برای خبرنگاران


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: راه اندازی کلوپ گردشگری برای خبرنگاران
کلوپ گردشگری خبرنگاران در توچال راه اندازی می شود.


به گزارش خبرنگار حوزه سایر حوزه ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به گفته سید محمد رضا پرهیزکار، مدیرعامل توچال که درحاشیه مراسم تور تفریحی یک روزه تقدیر از خبرنگاران در هتل توچال سخن می گفت؛ تا پایان شهریور ماه نخستین کلوپ گردشگری خبرنگاران در ایران از سوی توچال راه اندازی می شود .

 وی هدف از راه اندازی این کلوپ را امکان استفاده خبرنگاران از امکانات تفریحی؛ گردشگری و ورزشی این مجموعه عنوان کرد .


 به گفته وی پس از تدوین ایین نامه کلوپ؛ فراخوانی صورت می گیرد و خبرنگاران و عکاسان و تصویربرداران و... می توانند با عضویت در ان از تخفیف های ویژه خبرنگاران در این مجموعه استفاده کنند.


وی اظهار امیدواری کرد که در گام بعد با رایزنی با سایر مجموعه های تفریحی - رفاهی و ورزشی بنیاد مستضعفان و حتی سایر مجموعه های خارج از بنیاد، این امکان برای خبرنگاران فراهم شود تا بتوانند با حداقل هزینه از امکانات مجموعه های یاد شده بهره مند شوند.


پرهیزکار همچنین در پاسخ به سوالی در مورد نوسازی خط قدیمی تله کابین توچال نیزگفت:  گرچه این خط به عنوان قدیمی ترین تله کابین کشوربا چک های متعددی که می شود به گفته تمامی متخصصین خارجی  از لحاظ ایمنی کاملا قابل اعتماد است، ولی از انجایی که اینجا یکی از قطب های مهم گردشگری ایران است ؛ باید کاری کنیم تا تجهیزات و امکانات ان در شان نظام و مردم عزیز ایران باشد.


وی افزود : در همین راستا با همکاری با صنعتگران داخلی برای نخستین بار کابین های تله کابین را در داخل کشور تولید کرده ایم و برای تعویض و جایگزینی خط جدید؛ در حال رایزنی با شرکت های داخلی و خارجی برای انتخاب بهترین گزینه برای نوسازی خط ۴۰ ساله این مجموعه هستیم و امیدواریم در یک بازه ۳ ساله این خط جای خود را به خط جدیدی بدهد.


 وی در ادامه اشاره ای هم به ساخت و سازهای صورت گرفته در این مجموعه داشت و گفت : تمام ساخت و سازهای ما با رعایت اصولی چون استفاده از مصالح طبیعی درکنار معماری اسلامی - ایرانی و حفظ طبیعت بکر توچال صورت می گیرد .


 مدیر عامل مجموعه توچال در پایان خبر از احداث یکی از طولانی ترین سورتمه های کشور و حتی منطقه دادو گفت : قرار داد احداث این سورتمه با یک شرکت معتبر خارجی منعقد شده، در تلاش هستیم تا با تامین اعتبار این پروژه ؛ این سورتمه بزرگ که یکی از جاذبه های دیدنی پایتخت خواهد بود را تا پایان سال احداث کرده به بهره برداری برسانیم. وی درپایان تاکید کرد : بر اساس دیدگاه مدیریت بنیاد ؛ این مجموعه بیش از اینکه به فکر کسب درامد باشد به فکر تبدیل این مجموعه که یکی از مفاخر نظام است ؛ به مجموعه ای قابل استفاده برای تمامی شهروندان هستیم و برهمین اساس طی 2سال گذشته قیمت های خدمات این مجموعه اعم از نرخ بلیط و... را افزایش
نداده ایم.


انتهای پیام/







اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

شمیرانات میزبان تجلیل از مربیان برتر اسکی تهران
تله کابین توچال 14 خرداد تعطیل است
داستان پیست های داخلی و پیست های خارجی





۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن