تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، بزرگ‏ترين ـ فرمود ـ يا با عظمت‏ترين نام خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806340200




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مباني شکل‌گيري تعاوني‌ها و اتحاديه‌ها ايجاد کشاورزي موفق و ساختارمند در جامعه اسلامي است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ مرداد ۱۳۹۴ (۱۶:۶ب.ظ)
مديرعامل سازمان مرکزي تعاون روستايي کشور: مباني شکل‌گيري تعاوني‌ها و اتحاديه‌ها ايجاد کشاورزي موفق و ساختارمند در جامعه اسلامي است موج - قم - مدير عامل سازمان مرکزي تعاون روستايي کشور با تاکيد بر اين که فضاي معنوي کسب و کار مبتني بر موازين فرهنگي و ديني بايد در شبکه‌هاي جهاد کشاورزي گسترش پيدا کند، گفت: مباني شکل‌گيري تعاوني‌ها و اتحاديه‌ها ايجاد کشاورزي موفق و ساختارمند در جامعه اسلامي است.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، مدير عامل سازمان مرکزي تعاون روستايي کشور که در گردهمايي فرهنگي و آموزشي مديران اتحاديه‌هاي سراسري تعاوني روستايي و کشاورزي کشور که در سالن همايش سازمان تبليغات اسلامي استان قم برگزار شد، با اشاره به اين که کشاورزي پيشرفته يکي از نيازهاي جامعه اسلامي است، گفت: اگر بنگاه‌هاي کشاورزي با همکاري تشکل‌ها و اتحاديه‌هاي توليدي تقويت شود، جامعه به امنيت غذايي مناسبي مي‌رسد.
وي مديريت توليد توسط تقاضا را يکي از ويژگي‌هاي بنگاه‌هاي کشاورزي موفق دانست و گفت: کشاورزي که بتواند بنگاه‌هاي خود را به اين سمت هدايت کند، مي‌تواند به جايگاه‌هاي جهاني برسد.
حسين صفايي به ويژگي‌هاي بنگاه‌هاي کشاورزي موفق اشاره کرد و گفت: تشکل‌ها، شکل ‌دهي زنجيره ارزشي متشکل است، صنايع پسين و پيشين کشاورزي را بر عهده دارد و بايد در اين زمينه از تشکل‌هاي فراگير استفاده کنند و وزارت جهاد کشاورزي تاکنون جلسات بسياري را براي تحقق اين امر برگزار کرده است.
وي با تاکيد بر اين که برندسازي و ايجاد نام موفق تجاري سود بسياري براي توليدکنندگان به دنبال خواهد داشت، گفت: بدون برندسازي، محصولات ارزش‌هاي بسيار ناچيزي براي توليدکنندگان خواهد داشت.
معاون وزير جهاد کشاورزي به بخشي از حرکت‌هاي انجام شده در تعاوني‌هاي ماندگار جامعه اسلامي اشاره کرد و افزود: تاکنون در عرصه نام و نشان تجاري اقدامات گسترده‌اي انجام نشده است و توليدکنندگان به ديگر اقدامات بازاريابي مي‌پردازند و از حرکت‌هاي اصلي غافل مي‌شوند.
وي ايجاد بستر سياست‌هاي کشاورزي را يکي از اهداف تشکل‌ها برشمرد و گفت: براي تحقق اين هدف تشکل‌ها بايد به وظايف خود به خوبي عمل کنند؛ در برخي حوزه‌ها کشاورزي پسرفت داشته؛ زيرا مشکلاتي جديد براي کشور به وجود آمده که کاهش منابع آبي مهم‌ترين اين مشکلات است.
مدير عامل سازمان مرکزي تعاون روستايي کشور يادآور شد: اکنون از برخي منابع آبي از جمله سفره‌هاي زيرزميني که براي مصرف آيندگان در نظر گرفته شده است، استفاده مي‌شود و اين امر مي‌تواند در آينده مشکلات بسياري براي جامعه به وجود آورد و سبب مي‌شود اين نسل به عنوان مردماني خائن به آيندگان معرفي شود.
صفايي با تاکيد بر اين که جهاد کشاورزي براي مديريت جديد منابع آب ورود پيدا کرده است، گفت: با تدابير موسسات تحقيقاتي برخي از توليدات محصولات در کشور به صورتي مديريت مي‌شود که با مصرف پايين و استفاده از دانش و ابزار نوين زمين‌هاي کشاورزي بيش از حد توان محصول مي‌دهند.
وي با بيان اين که توسعه کشاورزي با استفاده از شرايط جديد بايد با تجربه کشاورزان قديمي همراه شود، گفت: آموزش فناوري‌هاي نوين براي کشاورزان، جهاد کشاورزي را به دستاوردهاي گسترده ‌تري مي‌رساند، تعاوني‌ها با استفاده از ظرفيت‌هاي خود مي‌توانند در اين زمينه گام بردارند.
معاون وزير جهاد کشاورزي به بخشي از رسالت سازمان جهاد کشاورزي اشاره کرد و افزود: سازمان‌هاي جهاد کشاورزي در استان‌ها براي حمايت از تشکل‌ها اقدامات لازم ر انجام مي‌دهند؛ ايران اسلامي بعد از تحريم‌ها در صورتي برنده است که نقشه راه مناسبي را براي خود تعيين کند.
وي خاطرنشان کرد: خواسته‌هاي سازمان‌ها و نهادها از کشورهاي خارجي براي گسترش توليدات و تجارت‌ها بايد تعيين شود، زيرا مديريت و استفاده از نقشه راه مناسب مي‌تواند سرمايه‌هاي خارجي را به داخل کشور جذب کند و فرصت‌هاي اشتغال را افزايش دهد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن