تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820097719




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

يک هزار و 286 ميليارد ريال در بازارهاي فرابورس ايران معامله شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ مرداد ۱۳۹۴ (۱۵:۲۵ب.ظ)
يک هزار و 286 ميليارد ريال در بازارهاي فرابورس ايران معامله شد موج - امروز در بازارهاي فرابورس ايران 120 ميليون ورقه بهادار به ارزش بيش از يک هزار و 286 ميليارد ريال داد و ستد شد.
به گزارش خبرگزاري موج، معامله‌گران فرابورس ايران در روز 26 مرداد 94، 120 ميليون و 820 هزار ورقه بهادار به ارزش يک هزار و 286 ميليارد و 480 ميليون ريال خريد و فروش انجام دادند.
شاخص کل فرابورس که در آغاز گشايش بازار عدد 774 واحد را نشان مي‌داد در جريان معاملات امروز حدود 2 درصد کاهش يافت و در رقم 757.77 واحد متوقف شد.
در حالي که امروز نماد معاملاتي شرکت پالايش نفت تهران پس از برگزاري مجمع عمومي عادي ساليانه صاحبان سهام، تقسيم سود نقدي هر سهم و ارائه اطلاعات، بازگشايي شد، بيشترين ارزش معاملات سهام را با ثبت رقم 21 ميليارد و 630 ميليون ريال به خود اختصاص داد.
همچنين، 7 ميليون و 920 هزار سهم بانک دي به عنوان بيشترين حجم معاملات روز جاري دست به دست شد و نماد شرکت‌هاي ذوب آهن اصفهان، گروه پتروشيمي سرمايه‌گذاري ايرانيان، بانک دي، توسعه خدمات دريايي وبندري سينا، نفت ايرانول، سرمايه‌گذاري ميراث فرهنگي و سرمايه‌گذاري مسکن تهران پربيننده‌ترين نمادهاي امروز فرابورس بودند.
در روز جاري، معادن مس تکنار، مرجان‌کار و سرمايه‌گذاري مسکن شمال غرب بييترين افزايش قيمت را تجربه کردند و بيشترين افت قيمت نصيب حق تقدم و سهام پالايش نفت تهران و قند شيروان شد.
طبق اين گزارش، صندوق سرمايه‌گذاري گنجينه آينده روشن بيشترين حجم معاملات ETF را با خريد و فروش 729 هزار و 490 رقم زد و داد و ستد 30 هزار اوراق اجاره سه ماهه چادرملو در صدر معاملات اوراق با درآمد ثابت قرار گرفت.
علاوه بر اين، اوراق حق تقدم استفاده از تسهيلات مسکن در محدوده 730 هزار ريال خريد و فروش شد.
اين گزارش مي‌افزايد، نماد معاملاتي شرکت مجتمع معادن مس تکنار پس از برگزاري مجمع عمومي عادي به طور فوق‌العاده صاحبان سهام و نماد معاملاتي شرکت توليدي قند شيروان، قوچان و بجنورد پس از برگزاري مجمع عمومي عادي ساليانه صاحبان سهام و ارائه اطلاعات پيش‌بيني در روز جاري بازگشايي شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن