تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، اعمال را پاكيزه، اموال را بسيار، بلا را برطرف و حساب (قيامت) را آسان مى‏...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801190286




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معامله ۶۳۴۰ ميليارد ريال انواع کالا در بورس کالاي ايران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ مرداد ۱۳۹۴ (۱۱:۴ق.ظ)
طي هفته گذشته صورت گرفت؛ معامله ۶۳۴۰ ميليارد ريال انواع کالا در بورس کالاي ايران موج - طي هفته منتهي به ۲۲ مرداد 94، ۴۳۶ هزار و ۹۷۰ تن انواع کالا به ارزش بيش از ۶ هزار و ۳۴۰ ميليارد ريال در بورس کالاي ايران مورد دادوستد قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاري موج، طي هفته مذکور در تالار محصولات کشاورزي، ۴۵۶۰ تن شکر سفيد، ۱۵۰ تن ذرت و ۲ کيلوگرم زعفران به فروش رسيد.
همچنين، در تالار داخلي و صادراتي محصولات صنعتي و معدني، ۲۶۷ هزار و ۲۹۶ تن انواع کالا با ارزشي بيش از ۳۹۴۶ ميليارد ريال معامله شد.
در اين تالار، ۲۵۶ هزار و ۳۰ تن انواع مقاطع فولادي، ۶۹۴۰ تن انواع مس، ۱۴۰ تن کنسانتره موليبدن، ۴۱۸۰ تن آلومينيوم و شش تن کنسانتره فلزات گرانبها خريداري شد.
همچنين در دو بخش داخلي و صادراتي تالار فرآورده‌هاي نفتي و پتروشيمي، ۱۶۵ هزار و ۷۸۸ تن انواع کالا به ارزش بيش از ۲۳۳۹ ميليارد ريال به فروش رسيد. در اين تالار، ۳۹ هزار و ۹۵۴ تن انواع قير، ۲۷ هزار و ۴۵۱ تن مواد پليمري، ۵۹ هزار و ۶۸۰ تن وکيوم باتوم، ۲۴ هزار و ۲۰ تن لوب کات، ۱۱ هزار و ۹۸۱ تن مواد شيميايي، ۵۵۱ تن عايق رطوبتي، ۲۱۰۰ تن گوگرد و ۵۰ تن گاز آرگون معامله شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن