تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس براى اصلاح خود، خويشتن را به زحمت بيندازد، خوشبخت مى‏شود هر كس خود را در لذت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814799368




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش وابستگی کشور به واردات بذر با کمک مجارستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرعامل اتحادیه تعاونیهای روستایی خبر داد کاهش وابستگی کشور به واردات بذر با کمک مجارستان خبرگزاری پانا: مدیرعامل اتحادیه مرکزی تعاونیهای روستایی و کشاورزی ایران گفت: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با مجارستان به دنبال این هستیم که بذر مورد نیاز کشور را در داخل تامین و حتی مازاد آن را صادر کنیم.
۱۳۹۴ دوشنبه ۲۶ مرداد ساعت 13:55

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا محمدرضا رئیسی‌نژاد با اعلام این خبر افزود: اتحادیه مرکزی تعاونی روستایی و کشاورزی ایران در زیر مجموعه خود 31 اتحادیه استانی و 301 اتحایده شهرستانی و 2486 شرکت تعاونی روستایی و حدود 10 هزار فروشگاه مصرف برای عرضه مستقیم محصولات کشاورزی دارد که با در نظر گرفتن اعضای خانواده آنها جمعیتی بالغ بر بیست میلیون نفر از روستائیان کشور را پوشش می‌دهد .
وی خاطر نشان کرد: یکی از وظایف اصلی این اتحادیه خرید و فروش محصولات کشاورزی است تا از ورود سلف خران و دلالان به عرصه تجارت این محصولات جلوگیری و اقدام به تنظیم بازار محصولات کشاورزی کند اما به دلیل مشکلات نقدینگی و سرمایه درگردش ناکافی این اتحادیه نمی‌تواند به این وظیفه خود به درستی عمل کند.
رئیسی‌نژاد با بیان اینکه این اتحادیه ظرفیت و موقعیت توزیع کود مورد نیاز کشاورزان و گرفتن این مسئولیت از دولت را دارد، گفت: این اتحادیه در حال حاضر بیش از 2 میلیون تن ظرفیت انباری در عرصه‌های تولید دارد که می‌تواند برای ذخیره سازی و توزیع نهاده‌های کشاورزی کل کشور مورد استفاده قرار گیرد. در سال‌های اخیر نیز باوجود محدودیت‌های اعتباری این اتحادیه توانسته بخش عمده کود مورد نیاز کشاورزان از قبیل اوره و آهن را تامین و توزیع کند.
وی اظهار کرد: برای تامین بذر مورد نیاز کشاورزان نیز بر اساس هماهنگی های انجام شده با سفارت کشورمان در بوداپست مجارستان در تلاش هستیم که با کمک این کشور بذر مورد نیاز کشور را در داخل تولید و حتی در آینده مازاد آن را نیز صادر کنیم.
رئیسی نژاد با بیان اینکه بخش روستایی نیازمند یک بانک مستقل است گفت: ما آمادگی لازم برای تاسیس یک بانک تحت عنوان بانک روستایی داریم زیرا بانک کشاورزی نمی‌تواند به طور کامل نیاز کشاورزان را تامین کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن