تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا به سعادت كسى كه عمرش طولانى و كردارش خوب باشد. چنين كسى عاقبتش خوب است؛ ز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802766595




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايران آماده سرمايه گذاري در حوزه دارو و صادرات واکسن به سوريه است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ مرداد ۱۳۹۴ (۱۳:۱ب.ظ)
ايران آماده سرمايه گذاري در حوزه دارو و صادرات واکسن به سوريه است موج - وزير بهداشت با اعلام آمادگي ايران براي سرمايه گذاري در حوزه دارو در کشور سوريه از صادرات واکسن به اين کشور و حمايت‌هاي بهداشتي درماني ايران از سوريه خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد حسن هاشمي در نشست مشترک مطبوعاتي با وزير بهداشت سوريه که صبح امروز با حضور اصحاب رسانه در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، گفت: در سه دهه گذشته همکاري‌هاي بسيار زيادي با کشور سوريه داشتيم و در طول سه سال گذشته که اين کشور مورد هجوم و حمله قرار گرفته است و خسارات فراواني ديده است، نياز به کمک بيش از گذشته احساس مي شود و در اين زمينه ما از هيچ کوششي دريغ نخواهيم کرد.
وزير بهداشت ادامه داد: مردم عزيز و شريف ايران نقش سوريه را به‌ويژه در دوران جنگ تحميلي فراموش نکردند و همچنان چه که تا امروز کنار ملت سوريه بودند، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي خودش را موظف مي‌داند در راستاي سياست‌هاي رهبري هر آنچه توان داشته باشد در جهت حمايت از دوستان سوري در حوزه خدمات بهداشتي و درماني کمک کند.
وزير بهداشت با بيان اين که سوريه مانند ديگر همسايگان ما فرصت خوبي براي تقويت صنعت دارويي کشور است، افزود: اطمينان داريم که روند نوسازي و بازسازي مناطق مختلف سوريه بهتراز گذشته دنبال خواهد شد و ما به آينده اين کشور اميدوار هستيم.
وزير بهداشت تصريح کرد: سوريه نقش استراتژيکي در منطقه دارد و در بخش صادرات و صنعت دارو مي‌توانيم سرمايه گذاري‌هاي خوبي در اين کشور انجام دهيم.
هاشمي از توانمندي بالاي سوريه در حوزه دارو در گذشته ياد کرد و گفت: 20 شرکت داروسازي اين کشور در جريان جنگ و نا آرامي‌هاي اخير تخريب شده است اما نکته اميدوار کننده اين است که تا کنون 16 شرکت دارويي بازسازي شده‌اند.
وزير بهداشت با اشاره به تحصيل دانشجويان کشورهاي مختلف در رشته‌هاي گروه پزشکي در ايران خاطر نشان کرد: در حال حاضر حدود 400 دانشجوي سوري در رشته‌هاي پزشکي در ايران مشغول به تحصيل هستند.
هاشمي تاکيد کرد: تمايل داريم همکاري خود با سوريه را در سطوح عالي تحصيلي شامل دوره تخصص، فوق تخصص و دکتري حرفه اي افزايش دهيم ضمن اينکه اين افزايش همکاري‌ها، محدوديتي در سهميه دانشجويان ايراني ايجاد نخواهد کرد.
وي به ارائه خدمات آموزش پزشکي ايران به کشورهاي دوست و علاقه مند مانند سوريه اشاره کرد و گفت: اميدواريم دوره‌هاي تخصصي کوتاه مدت و ميان مدت در حوزه‌هاي دارو و درمان براي دانشجويان اين کشور را داشته باشيم.
وزير بهداشت در بخش ديگري از سخنان خود گفت: در حال حاضر شرايط سوريه قابل مقايسه با گذشته نيست و اطمينان دارم که ملت و مردم سوريه روزهاي سخت را با سربلندي پشت سر خواهند گذاشت و به مرمت و آباداني مناطق آسيب ديده خواهند پرداخت.
هاشمي افزود: وزارت بهداشت سوريه اقدامات پيشگيرانه ارزنده اي را به ويژه در حوزه واکسيناسيون فلج اطفال داشته است و شرکت سرم و واکسن سازي رازي و همچنين انستيتو پاستور ايران آمادگي صادرات واکسن به سوريه و ديگر کشورهاي منطقه را دارند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن