تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند! زبان را عذابى دهد كه هيچ يك از اعضاى ديگر را چنان عذابى ندهد. زبان گويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821113296




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مخابرات براي رفع انحصار واگذار شد نه انحصار مجدد/ پروانه جديد براي ارائه اينترنت با تلفن ثابت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ مرداد ۱۳۹۴ (۱۳:۷ب.ظ)
واعظي: مخابرات براي رفع انحصار واگذار شد نه انحصار مجدد/ پروانه جديد براي ارائه اينترنت با تلفن ثابت موج - وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات با اشاره به مشکلاتي که در خصوص شرکت مخابرات ايران با وزارت ارتباطات وجود دارد، گفت: مشکلات درون سازماني نبايد از طريق رسانه ها برطرف شود و غوغاي رسانه اي لازم نيست.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، صبح امروز محمود واعظي، وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات در نشست خبري در پاسخ به سوالات خبرنگاران در خصوص مشکلات مخابرات با وزارت ارتباطات گفت: هدف دولت انجام وظايف زير مجموعه هاي حوزه ICT است و اينکه عده اي فکر مي کنند نرخ تلفن ثابت افزايش نيافته، اشتباه است. زيرا در گذشته تلفن ثابت با آبونمان به مبلغ 33 تومان همراه بود که امروز اين مبلغ به 900 تومان افزايش يافته است.
وي افزود: امروز مشکل مالي مخابرات تنها با توسعه خدمات در زمينه ارتباطي حل خواهد شد و هيچ ارگاني در دولت و زيرمجموعه هاي آن حق ندارند براي جبران هزينه هاي مالي تعرفه هاي خود را افزايش دهند.
وي تصريح کرد: البته سازمان تنظيم مقررات در صورتي با افزايش تعرفه موافقت مي کند که مطمئن شود پولي که مردم پرداخت مي کنند به خدمات تبديل مي شود و تنها در آن صورت است که تعرفه هاي تلفن ثابت افزايش مي يابد.
وزير ارتباطات در پاسخ به اين سوال که کيفيت اينترنت همچنان با افت شديد همراه است، گفت: درست است که کيفيت اينترنت پايين است اما با اين کيفيت پايين نه تنها افزايش تعرفه اي به وجود نيامد بلکه از سال گذشته 25 درصد تعرفه هاي اينترنت را کاهش داده ايم.
واعظي در خصوص کم فروشي اپراتورها و کنترل بسته هاي اينترنتي توسط سازمان تنظيم مقررات گفت: امروزه نرم افزارهاي زيادي وجود دارد که مردم بسته هاي خود را کنترل کنند و متوجه کم فروشي اپراتورها شوند و اين گفتار که شرکت هاي خصوصي همه به دنبال کم فروشي هستند، اشتباه محض است.
وزير ارتباطات با اشاره به توسعه زيرساخت حوزه ICT در روستاها و ورود بخش خصوصي به اين حوزه گفت: روستاها بايد توانايي اقتصادي بالايي را تجربه کنند و همان طور که مطلع هستيد در سال گذشته 240 ميليارد تومان بابت زيرساخت روستاها هزينه کرديم که اين هزينه امسال به 340 ميليارد تومان رسيده است و هيچ اجباري براي ورود بخش خصوصي به زيرساخت روستايي نيست. زيرا بخش خصوصي جايي ورود مي کند که براي آن سود داشته باشد.
واعظي در پاسخ به اين سوال که طرح انتخاب اپراتور دلخواه توسط کاربران چه زماني اجرايي مي شود، بيان کرد: قرار بر اين بود که اين طرح تا پايان امسال اجرايي شود اما با بدقولي يکي از اپراتورها اين طرح با تعويق چند ماهه همراه شد.
وي در ارتباط با فايده اين طرح اذعان کرد: اين طرح ايجاد رقابتي جدي بين اپراتورها را خواهد داشت و باعث ايجاد کاهش تعرفه و افزايش کيفيت بين اپراتورها خواهد شد.
وي در پايان در ارتباط با نحوه ارزيابي اپراتور برتر و انتخاب آنتن گفت: اينکه اپراتوري بعد از برتر شدن در ميان اپراتورها شروع به تبليغ مي کند، کاري اشتباه است زيرا فاصله کم مولفه هاي مورد نظر در سازمان تنظيم مقررات موجب شد تا اين اپراتور، اپراتور برتر شود و نبايد اين را وسيله تبليغاتي خود قرار دهد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن