تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802800228




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طراحی و ساخت نیروگاه‌های کوچک و قابل حمل موسوم به پکیج عشایر


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: طراحی و ساخت نیروگاه‌های کوچک و قابل حمل موسوم به پکیج عشایر
رئیس جهاد دانشگاهی آذربایجان‌شرقی گفت: طراحی و ساخت نیروگاه‌های کوچک و قابل حمل موسوم به پکیج عشایر مورد تایید وزارت نیرو قرار گرفته و این محصولات از لحاظ قیمت و کیفیت با محصولات مشابه خارجی قابل رقابت هستند.


 نجف قراچرلو امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرکز جامع تحقیقاتی و پژوهشی جهاد دانشگاهی استان در یک ساختمان 9 طبقه تحت عنوان مجتمع آموزشی جهاد در سفر رئیس جمهور افتتاح و بهره‌برداری شد و در واقع جهادگران ما با تلاش‌های بی‌وقفه خود موفق شدند در عرض یک سال 4 هزار و 500 متر مربع بر زیربنای فضای آموزشی و تحقیقاتی کشور اضافه کنند.
وی افزود: برای راه‌اندازی این مرکز ریاست جهاد دانشگاهی کشور در عرض یک ماه 2 بار به استان سفر کردند و برای معرفی توانمندی جهادگران استان در محل ساختمان نشستی برگزار کردیم و تدبیر ایشان بر این تعلق گرفته بود که 10 واحد جهاد دانشگاهی را مورد حمایت ویژه قرار دهند تا هرکدام در زمینه‌ای مشخص کار شاخصی انجام دهند. قراچرلو اظهار داشت: طبق پیگیری‌های انجام گرفته اثبات کردیم ظرفیت‌های لازم در آذربایجان‌شرقی وجود دارد؛ به طوری که هفته گذشته 11 نفر از مدیران کل دفتر مرکزی برای ارزیابی عملکرد ما و بررسی امکان سنجی تحقق برنامه پنجم به استان مراجعه کرده بودند که خوشبختانه دفاع جانانه‌ای انجام دادیم و رضایت دوستان جلب شد.
طراحی و ساخت تجهیزات انرژی‌های نو و تجدیدپذیر در جهاد دانشگاهی رئیس جهاد دانشگاهی واحد آذربایجان‌شرقی تلاش برای دستیابی به توانمندی‌های طراحی و ساخت تجهیزات انرژی‌های نو و تجدیدپذیر را از دیگر اقدامات این مرکز خواند و یادآور شد: ما نمی‌خواهیم محدود به یک محصول شویم بلکه سبدی از انرژی‌ها را مدنظر قرار خواهیم داد.
اضافه شدن دو رشته جدید کارشناسی ارشد به جهاد دانشگاهی وی اظهار داشت: از سال گذشته اضافه شدن دو رشته کارشناسی ارشد طراحی و ساخت نیروگاه هیبریدی و طراحی و ساخت ربات‌های عیب یاب زیر سطح آبی را پیگیری می‌کردیم که رشته‌های ما مصوب شده و تخصیص دانشجو از طرف دانشگاه علمی کاربردی کشور خواهد بود و مشکلی از لحاظ اجرا و الزامات مورد نیاز نداریم. قراچرلو اضافه کرد: در اجرای نقشه جامع علمی کشور مورد تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی ماموریت به جهاد دادند تا آموزش‌های پیشرفته فناورانه را جهاد به عهده گیرد. این مسئول با بیان اینکه در 13 مرداد ماه مجوز برگزاری این نوع دوره‌ها در قالب موسسه آموزش عالی آزاد و خاص جهاد دانشگاهی صادر شد، گفت: دوره‌های فوق الذکر هم سطح دوره‌های ارشد، کارشناسی و دکترا خواهد بود و برای تامین نیازهای علمی نهادها و سازمان ها برگزار می‌شود. رئیس جهاددانشگاهی واحد آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: 500 متر مربع را امسال برای برگزاری دور‌ه‌های پیشرفته فناورانه لحاظ کرده‌ایم تا با استانداردهای جهانی دوره‌های مربوطه را برگزار کنند و محدودیتی برای جهاد در رشته‌های آموزشی قائل نیستند و عمده رشته‌های دانشگاهی را در مجوز مربوطه ذکر کرده‌اند.
طراحی و ساخت نیروگاه‌های کوچک و قابل حمل موسوم به پکیج عشایر وی در ادامه صحبت‌های خود توضیح داد: طراحی و ساخت نیروگاه‌های کوچک و قابل حمل موسوم به پکیج عشایر نیز از دیگر اقدامات جهاد دانشگاهی است که مورد تایید وزارت نیرو قرار گرفته و این محصولات از لحاظ قیمت و کیفیت با محصولات مشابه خارجی قابل رقابت هستند. قراچرلو ادامه داد: در همین زمینه بیش از 200 محصول را به متقاضیان ارائه کرده‌ایم ولی نیاز کشور بیش از این است به طوری که در استان آذربایجان‌شرقی حدود 2 هزار دستگاه مورد نیاز است. این مسئول تاکید کرد: خوشبختانه در بازاریابی تولیداتمان مشکل خاصی نداریم چرا که دستگاه‌ها و نهادهای دولتی از خرید یا تبلیغ کالاهای مشابه ساخت داخل منع شده‌اند. رئیس جهاد دانشگاهی واحد آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: در سال گذشته توانستیم زیرساخت‌های لازم را برای پژوهشکده توسعه نوآوری فراهم کنیم و بودجه‌ای مجزا برای واحد استان اختصاص یافت و سال به سال نیز افزایش خواهد یافت تا مقدمه‌ای برای تبدیل واحد به سازمان جهاد دانشگاهی استان باشد. وی گفت: دبیرخانه ستاد انرژی‌های نو به جهاد دانشگاهی استان محول شده و هدفگذاری ما این است که استان ما تبدیل به قطب انرژی‌های نو شود.




تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن