تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821163199




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قرار مرگبار در پارك چيتگر


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: قرار مرگبار در پارك چيتگر
مردي كه با نقشه قبلي زن جواني را به پارك چيتگر ‌كشانده بود، نمي‌دانست به ضرب چاقوي شوهر اين زن كشته مي‌شود.
به گزارش خبرنگار ما، ساعت 19 روز شنبه، 24 مردادماه قاضي ايلخاني، بازپرس ويژه قتل پايتخت با تماس مأموران كلانتري 154 چيتگر از قتل مرد جواني در پارك چيتگر باخبر و به همراه كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل حادثه حاضر شد. تيم جنايي در محل حادثه با جسد مرد جواني در فاصله چند متري از يك خودروي پرايد سفيد رنگ مواجه شد.
 بررسي‌هاي اوليه نشان داد كه اين مرد با اصابت ضربه چاقو به گردنش فوت شده است. آنها در بررسي خودرو روي صندلي راننده آثار خون مقتول را پيدا كردند. زن جواني كه در محل حضور داشت، گفت مقتول از مدتي قبل مزاحم من مي‌شد. لحظاتي قبل در حالي كه همراه او به اين محل آمده بودم با ضربه چاقوي شوهرم كشته شد.
وي گفت: 16 ساله بودم كه ازدواج كردم و همراه شوهرم در يكي از محلات جنوب تهران زندگي مي‌كردم. زندگي خوبي داشتيم تا اينكه مدتي قبل تنها فرزند دو‌ساله‌مان را به خاطر بيماري از دست داديم. پس از اين من كمي افسرده شدم تا اينكه يك ماه قبل با مقتول كه در محله ما زندگي مي‌كرد، آشنا شدم. او از دوستان دوران مدرسه شوهرم بود. او يك سال قبل به خاطر اختلاف خانوادگي همسرش را طلاق داده بود.
مدتي بعد اما شروع به ايجاد مزاحمت براي من كرد. تا جايي كه من و شوهرم را تهديد به مرگ مي‌كرد. بعد از آن بود كه موضوع را به شوهرم گفتم.
شوهرم پيشنهاد داد ارتباط تلفني و پيامكي ما ادامه داشته باشد تا به اندازه كافي مدرك جرم داشته باشيم. وي ادامه داد: ساعتي قبل در حال عبور از خيابان بودم كه راهم را بست و با تهديد مجبورم كرد تا سوار خودروي او شوم. بعد هم به طرف چيتگر رانندگي كرد. وقتي به پارك رسيديم، متوجه شدم كه شوهرم ما را دنبال كرده است.
لحظاتي بعد شوهرم با موتورش از راه رسيد. او ابتدا با مقتول مشاجره كرد. نيم ساعتي آنها با هم مشاجره داشتند تا اينكه مقتول به داخل خودروي پرايدش رفت. در اين لحظه شوهرم كنار پرايد رفت و ناگهان چاقويي از پيراهنش بيرون آورد و به گردن او ضربه زد و با موتور از محل گريخت.
همزمان با ادامه تحقيقات درباره اين حادثه، جسد به دستور قاضي ايلخاني براي انجام آزمايش‌هاي لازم به پزشكي قانوني فرستاده شد. كارآگاهان پليس آگاهي در تلاشند قاتل فراري را دستگير كنند.


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 168]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


حوادث

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن