تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند نماز بنده‏اى را كه دلش همراه بدنش نيست نمى‏پذيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816950812




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیریت صداوسیما نگاهش بر ادامه یافتن «پایتخت» است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر شبکه یک سیما در جمع خبرنگاران: مدیریت صداوسیما نگاهش بر ادامه یافتن «پایتخت» است خبرگزاری پانا: مدیر شبکه یک سیما عصر روز گذشته در جمع خبرنگاران گفت: مدیریت صداوسیما در دوره جدید اهتمام ویژه ای به نگاه مخاطبان دارد و آقای سرافراز و پورمحمدی هم با توجه به اقبال عمومی نسبت به سریال «پایتخت» نظرشان بر ادامه یافتن آن است.
۱۳۹۴ دوشنبه ۲۶ مرداد ساعت 08:18

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا؛ مدیر شبکه یک سیما در حاشیه تقدیر از عوامل سریال «پایتخت 4» که عصر دیروز-یکشنبه 25 مرداد- در سالن یادمان شهدای هفتم تیر برگزار شد، در جمع خبرنگاران درباره ساخته شدن یا نشدن سری پنجم این سریال گفت: سریال هایی که به سری های چهار و پنجم می رسند، کار را برای ادامه  سخت می کنند. مردم هم مشکل پسند هستند و سریال را با رقبای داخلی و خارجی مقایسه می کنند. بنابراین اگر قرار باشد سری پنجم پایتخت ساخته شود، باید همه چیز آماده باشد.
وی افزود: در حال حاضر طرح های دوستان در حال بررسی است و به محض این که به طرح جذابی برسیم که حرف ها و مضامین جدید داشته باشد، تولید آن را شروع خواهیم کرد. به هر حال سریال پایتخت را مخاطبان انتخاب کرده اند. مدیریت صداوسیما در دوره جدید اهتمام ویژه ای به نگاه مخاطبان دارد و آقای سرافراز و پورمحمدی هم با توجه به اقبال عمومی نسبت به سریال «پایتخت» نظرشان بر ادامه یافتن آن است..
احسانی در پاسخ به این که تکلیف طرح سریال «علی البدل» چه شد، ادامه داد: آن طرح قبل از ماه رمضان ارائه شد و خوب هم هست اما سازمان ریسک ساخت پایتخت 4 را پذیرفت و خوشبختانه با توفیق هم رو به رو شد.
وی در پاسخ به این که چه نظارتی بر طرح های ارائه شده از سمت کدامیک از دو بخش گروه فیلم و سریال شبکه یک یا مرکز امور نمایشی سیما اعمال می شود، بیان کرد: این طرح ها به دو بخش تقسیم می شوند. برنامه هایی وجود داشت که قبل از دوره جدید در معاونت سیما انجام می شد و حالا بر عهده مرکز امور نمایشی سیما گذاشته شده است اما طرح هایی که در شبکه ها مطرح می شوند روال مرسوم شبکه را طی می کنند و مرکز امور نمایشی سیما بدون تایید شبکه تولید کاری را شروع نمی کند. بنابراین گروه فیلم و سریال شبکه با مدیر شبکه طرح را نهایی می کنند و بعد طرح به مرکز امور نمایشی سیما می رسد که شان نگاه کلان دارد تا مضامین و عوامل مشابه نباشند. همچنین طرح هایی که تاکنون ارائه شده همگی از کانال شبکه عبور کرده اند.
مدیر شبکه یک سیما در پاسخ به سوال دیگری از خبرنگار پانا درباره این که آیا پخش آسمان من از این شبکه قطعی است یا نه، عنوان کرد: پخش این سریال قطعی نیست. می خواستیم قبل از ماه رمضان آن را پخش کنیم که نشد و «جاده قدیم» را جایگزین کردیم. خوشبختانه در شبکه یک هم مجموعه های نمایشی ذخیره داریم و هم سریال هایی برای بازپخش.
وی همچنین درباره سرانجام برنامه «امشب» گفت: سری اول این برنامه تا مشرف شدن علی ضیا به مکه تا دو هفته آینده ادامه می یابد. بعد از آن تغییراتی می کند که جذاب تر شود و با توجه به این که تا الان برنامه ای هر شبی نبوده است، بیننده نسبتا قابل قبولی دارد. گروه اجتماعی نیز تلاش می کند ضعف های احتمالی این برنامه را برطرف کند.
احسانی درباره گروه کودک و نوجوان شبکه یک و عملکرد آن نیز توضیح داد: شبکه یک سال ها گروه کودک و نوجوان نداشته است و برگشتن یکباره آن به ساختار شبکه نیازمند مقدماتی است. بنابراین احساس کردیم اگر بخواهیم بلافاصله تولید را در این گروه شروع کنیم شاید برنامه های کیفی نباشند.  فعلا کارمان را با برنامه های تامینی پیش می بریم اما از بین طرح هایی که به دستمان رسیده فعلا طرح برنامه ای برای نوجوانان را بررسی می کنیم که مقطع سنی مخاطبان کمتر از 17 سال است.

 

 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن