تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816606737




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نارضايتي از وضعيت فرسودگي ناوگان ميني‌بوس‌هاي شهر تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ مرداد ۱۳۹۴ (۲:۴۱ق.ظ)
نارضايتي از وضعيت فرسودگي ناوگان ميني‌بوس‌هاي شهر تهران موج - مدير عامل شرکت واحد تهران و حومه با ابراز نارضايتي از وضعيت فرسودگي ناوگان ميني‌بوس‌هاي شهر تهران گفت: هم اکنون يک هزار ميني‌بوس پايتخت در شرايط فرسودگي مطلق قرار دارند و رفع اين مشکل نيازمند حمايت و تخصيص بودجه‌هاي معوق از سوي دولت است.
به گزارش خبرگزاري موج، پيمان سنندجي، مدير عامل شرکت واحد تهران و حومه، با تأکيد بر اين که تداوم فرسودگي‌هاي ميني‌بوس‌هاي شهر تهران ماحصل بي‌توجهي سازمان‌هايي است که در زمينه نوسازي اين بخش از ناوگان حمل‌ونقل عمومي تعهداتي دارند، تصريح کرد: در زمينه نوسازي ميني‌بوس‌هاي پايتخت شوراي شهر تهران و شهرداري حتي بيشتر از ميزان مقرر شده در قانون، عمل کرده‌اند.
وي با اشاره به تخصيص کمک‌هاي بلاعوض از سوي شهرداري و شوراي شهر به روند نوسازي ميني‌بوس‌هاي فرسوده تهران افزود: سازمان‌هايي که متعهد به نوسازي هستند، به تعهداتشان عمل نمي‌کنند و در نتيجه شاهد هستيم که در زمينه نوسازي يک هزار دستگاه ميني‌بوس فرسوده تهران همچنان اندر خم يک کوچه هستيم.
مدير عامل شرکت واحد از تداوم رايزني اعضاي شوراي شهر با بدنه دولت براي رفع تنگناهاي بوده نوسازي ميني‌بوس‌هاي فرسوده خبر داد و عنوان کرد: براي نوسازي يک هزار ميني‌بوس فرسوده پايتخت قرار شد 20 ميليون به ازاي هر ميني‌بوس به ستاد مصوبات شوراي شهر بودجه تخصيص يابد و اين مهم نيز انجام شده است، اما؛ سازمان‌هاي ذي‌صلاح همچنان از مشارکت در زمينه نوسازي ميني‌بوس‌ها امتناع مي‌کنند.
سنندجي با يادآوري اين که قرار بوده وامي نيز به رانندگان تخصيص يابد تا روند نوسازي‌ها تسريع شود، اظهار کرد: اين مهم نيز هنوز صورت نگرفته است.
وي يادآور شد: در شرکت واحد اتوبوس‌راني برنامه‌ريزي‌هايي صورت گرفته تا با طراحي مدل‌هاي جايگزين از تبعات منفي فرسودگي ميني‌بوس‌ها کاسته شود به‌طوري که در مدل نخست اتوبوس‌ها جايگزين ميني‌بوس‌ها شوند.
سنندجي با اشاره به اين که ميني‌بوس يک مدل حمل‌ونقلي است که سهم قابل‌توجهي از خدمات آن متوجه سرويس مدارس است، تصريح کرد: در جايي که اتوبوس نمي‌تواند تردد کند بايد ميني‌بوس‌ها تردد کنند، در تهران نيز 35 خط ميني‌بوسي طراحي و در حال ارائه خدمات است. از همين رود در نظر داريم براي کاهش مشکلات فرسودگي اين دستگاه‌ها اقداماتي انجام دهيم که اتوبوس‌ها جايگزين بخشي از ميني‌بوس‌هاي فرسوده شود تا از آلودگي‌هاي شهر تهران در تمام ابعاد کاسته شود.
مدير عامل شرکت اتوبوسراني با يادآوري اين که اگر بخواهيم ميني‌بوس‌هاي فرسوده را به‌ طور کلي از خطوط خدمات‌دهي خارج کنيم، طرح جايگزيني ون‌ها با ميني‌بوس‌ها مطرح مي‌شود، متذکر شد: در حال حاضر طرح جايگزيني ون به جاي اتوبوس‌هاي فرسوده در دستور کار قرار گرفته تا ميني‌بوس‌هاي فرسوده از سرگرداني که هم اکنون گرفتار آن هستند، خارج شوند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن