تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821152564




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشته شدن ۶ مسافر اتوبوس تهران - بانه


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ مرداد ۱۳۹۴ (۱۷:۴۸ب.ظ)
کشته شدن ۶ مسافر اتوبوس تهران - بانه موج-مدير راهداري اداره کل راه و شهرسازي کردستان اعلام کرد: سرعت غيرمجاز و خواب‌آلودگي راننده اتوبوس تهران - بانه باعث کشته شدن ۶ مسافر و مجروح شدن ۱۸ زخمي شد.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد راشد مدرس گرجي، مدير راهداري اداره کل راه و شهرسازي کردستان، در تشريح اين حادثه گفت: اين اتوبوس از تهران به مقصد بانه در ساعت ۶ و ۱۰ دقيقه صبح امروز (يکشنبه ۲۵ مرداد) در کيلومتر ۵۰ باند رفت جاده ديواندره -سقز از پشت با خودروي تريلي که بار آن تيرآهن بوده برخورد مي‌کند که به دنبال آن تيرآهن‌ها از شيشه جلو تا نيمه داخلي وارد اتوبوس مي‌شوند.
گرجي در ادامه افزود: به تشخيص کارشناسان پليس اداره راهنمايي و رانندگي استان علت اين حادثه سرعت‌بالا، خواب‌آلودگي و عدم توجه راننده اتوبوس به مسير روبه‌رو اعلام شده است.
مدير راهداري اداره راه و شهرسازي کردستان در اين خصوص اضافه کرد: اين حادثه در نزديکي روستاي جنيان در ۳۸ کيلومتري شهر سقز رخ داد و در نهايت منجر به کشته شدن ۶تن و همچنين زخمي شدن ۱۸ مسافر ديگر شد.
وي افزود: عوامل راهداري، نيروهاي پليس‌راه و انتظامي، هلال‌احمر، فوريت‌هاي پزشکي و آتش‌نشاني بعد از اطلاع از حادثه به سرعت در محل حاضر شده و اقدامات لازم براي انتقال بيماران به بيمارستان و پاک‌سازي محل را انجام دادند.
گرجي در ادامه خبرداد: در حال حاضر حال ۱۸ زخمي رو به بهبود گزارش شده است.
مسوول مرکز مديريت راه‌هاي اداره کل راه و شهرسازي کردستان در خبري ديگر از اعمال محدوديت ترافيکي در مسير ديواندره-سنندج به دليل بارگذاري پل ساتيله در روز دوشنبه ۲۶مرداد خبر داد و گفت: اين محدوديت ترافيکي از ساعت ۸ صبح تا ۱۷ روز دوشنبه ۲۶مرداد به منظور بارگذاري پل ساتيله اعمال مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن