تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس حريم خدا را حفظ كند، حرمتش حفظ مى‏شود و هر كس خدا را اطاعت كند، اطاعت مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806436541




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهم‌ترين نقش در تأمين سلامت را سازمان تأمين اجتماعي ايفا مي‌کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ مرداد ۱۳۹۴ (۱۱:۵۰ق.ظ)
مهم‌ترين نقش در تأمين سلامت را سازمان تأمين اجتماعي ايفا مي‌کند موج - معاون فرهنگي و اجتماعي سازمان تأمين اجتماعي گفت: اين سازمان مهم‌ترين نقش را در تأمين سلامت و امنيت جامعه ايفا مي‌کند.
به گزارش خبرگزاري موج، منصور اعتصامي، معاون فرهنگي و اجتماعي سازمان تأمين اجتماعي در پنجمين همايش تکريم کارفرمايان نمونه استان لرستان گفت: بيش از نيمي از جمعيت کشور تحت پوشش تأمين اجتماعي قرار دارند و از خدمات اين سازمان بهره‌مند هستند که معيشت آن‌ها به‌ نوعي به حيات تأمين اجتماعي مرتبط است.
وي با اشاره به اهميت توازن منابع و مصارف در سازمان تأمين اجتماعي تصريح کرد: بر اساس ماده 31 برنامه پنجم توسعه، هيچ هزينه‌اي نبايد بر تأمين اجتماعي تحميل شود مگر اين که منابع آن تأمين شود.
اعتصامي با بيان اين که ماهانه به 2 ميليون و 793 هزار مستمري‌بگير، مستمري پرداخت مي‌شود، افزود: بهبود تعاملات با شرکاي اجتماعي به‌واسطه تحقق اصل سه‌جانبه گرايي، ارتقاي سطح آگاهي با هدف بهبود دانش بيمه‌اي آنان، تشويق و ترويج فرهنگ بيمه پردازي در راستاي تحقق حقوق بيمه‌ شدگان و افزايش درآمد سازمان در دستور کار قرار دارد.
مديرکل تأمين اجتماعي استان لرستان نيز در اين همايش گفت: تأمين اجتماعي به عنوان يک سازمان عمومي غيردولتي (از حيث بودجه و منافع) و به لحاظ استقلال مالي در چند سال گذشته با يک شرايط خاص اقتصادي مواجه بوده و به لحاظ اعتقاد و رويکرد به اصل همياري و مشارکت در سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي دولت، تعامل با کارفرمايان و صاحبان توليد و صنعت را در راستاي وصول مطالبات و منابع مورد نياز در سرلوحه برنامه‌هاي خود قرار داده است.
شهناز حمزه لوي با اشاره به افزايش تعداد مستمري‌بگيران نسبت به تعداد بيمه‌شدگان و در نهايت کاهش منابع و افزايش مصارف ناشي از اين جريان، افزود: در ابتداي دهه اول انقلاب، به ازاي هر 20 کارگر يک نفر مستمري‌بگير وجود داشت، ولي؛ امروز به ازاي هر 5 نفر کارگر يک نفر مستمري‌بگير از تأمين اجتماعي حقوق مستمري دريافت مي‌کند که اين امر براي سازمان تأمين اجتماعي اتفاق خوشايندي نيست و نيازمند تصميم‌گيري و برنامه‌ريزي جدي براي افزايش حجم بيمه‌ شدگان است.
مدير کل تأمين اجتماعي استان افزود: تأمين اجتماعي استان عليرغم طلب 240 ميليارد توماني از کارفرمايان استان، همواره در چند سال اخير که کشور تحت‌فشار تحريم‌هاي ظالمانه غرب بود، سياست‌هاي حمايتي و تعاملي را در قبال کارفرمايان مديون و بدهکار اتخاذ کرده است.
وي با اشاره به چگونگي انتخاب کارفرمايان نمونه از سوي تأمين اجتماعي گفت: در انتخاب کارفرمايان موفق و نمونه، عدم بدهي به سازمان، رشد بهره‌وري، قدرت تاب‌آوري مراکز توليدي، رعايت استانداردهاي بهداشتي و ايمني، جهت‌گيري صادراتي، ترويج مصرف کالاهاي داخلي و ملي مبتني بر اقتصاد مقاومتي در نظر گرفته شده است.
مدير کل تأمين اجتماعي استان لرستان با بيان اين که سياست‌هاي تأمين اجتماعي در راستاي ايجاد سه‌جانبه گرايي ميان دولت، کارگر و کارفرما است، گفت: در باب حمايت از کارفرمايان و تسهيل امور آن‌ها در دو سال اخير اقداماتي از قبيل دريافت اينترنتي ليست‌هاي حق بيمه و ابلاغ الکترونيکي براي کاهش مراجعه حضوري کارفرمايان و صرفه‌جويي در زمان انجام شده است، به‌طوري که در حال حاضر 70 درصد کارفرمايان استان، ليست‌هاي حق بيمه خود را به شکل الکترونيکي به سازمان تأمين اجتماعي عرضه مي‌کنند.
مدير کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان لرستان نيز در اين همايش يکي از مهم‌ترين راهکارهاي کمک به بنگاه‌هاي اقتصادي را حمايت از توليد داخلي و مصرف کالاهاي توليد شده در استان برشمرد و گفت: يکي از دغدغه‌هاي امروز تداوم حيات سازمان تأمين اجتماعي است و تمام تلاش ما اين است که اين صندوق حفظ شود زيرا تقويت اين صندوق ارائه خدمات بهتر را به دنبال دارد.
وي افزود: امروز کارفرمايان و کارگران لرستان با چالش‌ها و مشکلات فراواني روبرو هستند ولي در عين حال با درک درست و متقابل اين شرايط را تحمل مي‌کنند و اميدواريم که در آينده نزديک اين مشکلات مرتفع شود.
سلاحورزي، رئيس اتاق بازرگاني صنايع، معادن و کشاورزي استان لرستان، نيز در اين همايش گفت: سازمان تأمين اجتماعي يک سازمان درآمد هزينه است که بخش عمده درآمد آن را بخش کارفرمايي تأمين مي‌کند.
سلاحورزي افزود: يکي از مشکلات تأمين اجتماعي اين است که دولت‌ها همواره به دنبال تکاليف خارج از توان و تکليف تأمين اجتماعي بوده‌اند و بدون اين که منابعي را مشخص کنند تکاليف تحميلي را براي تأمين اجتماعي تعريف کرده‌اند.
وي با اشاره به اين که مجموعه درآمدهاي اين سازمان مبتني بر وصول حق بيمه‌هاست، گفت: اميد است که کارفرمايان اهتمام بيشتري براي پرداخت به موقع حق بيمه خود داشته باشند و متقابلا سازمان تأمين اجتماعي نيز با تکريم و احترام بيشتر به مطالبات کارفرمايان رسيدگي تا روابط سازمان و کارفرمايان بهبود يابد.
در پايان اين همايش از کارفرمايان شرکت‌هاي زاگرس پوش بروجرد، آهک صنعتي و هيدراته لرستان، داروسازي دکتر جهانگير و اطمينان سازه خرم‌آباد به عنوان کارفرمايان نمونه و برگزيده استان در سال جاري تجليل شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن