تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بلند مرتبه ترين مردم نزد خداوند در روز قيامت كسى است كه در روى زمين بيشتر در نصیحت و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820857242




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عملیات اجرایی نصب سامانه هوشمند توزین در حال حرکت در محورهای هراز و سوادکوه


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


عملیات اجرایی نصب سامانه هوشمند توزین در حال حرکت در محورهای هراز و سوادکوه استان‌ها > مازندران - مهندس احمد آفرین محمدزاده ، مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان مازندران ازنصب سامانه هوشمند توزین در حال حرکت در محورهای هراز و سوادکوه خبرداد.

به گزارش خبرگزاری خبر انلاین منطقه استان مازندران ،مهندس احمد آفرين محمدزاده ، مدير كل حمل و نقل و پايانه هاي استان مازندران اظهار داشت: با توجه به اينكه يكي از علل اصلي تخريب رويه راه ها و ابنيه آن اضافه بار وسايل نقليه سنگين است لذا كنترل و شناسايي وسايل نقليه سنگيني كه داراي اضافه بار غيرمجاز هستند اهميت بالايي در حفظ راه و كاهش هزينه هاي نگهداري آن دارد، در اين راستا و در جهت استفاده از تكنولوژي هاي روز سامانه هاي هوشمند حمل و نقل، مركز مديريت راههاي اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان در صدد نصب و راه اندازي سامانه هاي هوشمند توزين در حال حركت مي باشد.
ايشان افزود: بدين منظور عمليات و كارگاه جاده اي به منظور نصب تجهيزات دستگاههاي مذكور در محورهاي هراز و سوادكوه برپا خواهد شد،كه عمليات نصب سنسورهاي سامانه با انسداد يك خط عبوري در هر زمان انجام مي پذيرد لذا تردد وسايل نقليه در طي عمليات كارگاهي در هر دو محور هراز و سوادكوه امكان پذير خواهد بود.
مدير كل حمل و نقل و پايانه هاي استان مازندران گفت:مهمترين شاخصه سامانه توزين در حال حركت WIM كنترل وزن وسايل نقليه در حال حركت بدون نياز به توقف آنهاست، اين مورد مزايايي چون عدم اتلاف زمان، صرفه جويي سوخت و حذف نيروي انساني را به همراه دارد، اين سامانه با استفاده از سنسورهاي نصب شده در سطح جاده وسايل نقليه متخلف داراي اضافه تناژ را شناسايي كرده و به طور هوشمند به اطلاع پليس راه مي رساند، در مرحله بعد در باسكولهاي ثابت پليس راه وسيله نقليه مذكور به طور دقيق وزن شده و نسبت به اعمال مقررات اقدام مي گردد.
از ديگر مزاياي استفاده از اين تكنولوژي شناسايي تخلف سرعت وسايل نقليه سنگين، شناسايي وسايل فاقد بار نامه و مجوز حمل بار و تشكيل پايگاه آماري جامع از حمل و نقل بار در استان جهت برنامه ريزي و مديريت بر آن است.    

کلید واژه ها: استان مازندران -




یکشنبه 25 مرداد 1394 - 12:00:27





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن