تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 11 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شيعيان ما كسانى‏اند كه در راه ولايت ما بذل و بخشش مى‏كنند، در راه دوستى ما به يكديگر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813564366




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارائه تسهيلات کارت اعتباري 5 ميليوني به کارمندان و زوج‌هاي جوان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ مرداد ۱۳۹۴ (۹:۵۱ق.ظ)
مدير عامل بانک انصار خبر داد: ارائه تسهيلات کارت اعتباري 5 ميليوني به کارمندان و زوج‌هاي جوان موج - مدير عامل بانک انصار از ارائه تسهيلات کارت اعتباري برپايه عقد مرابحه به زوج‌هاي جوان و کارمندان به مبلغ 5 ميليون تومان و با نرخ سود 15 درصد خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، آيت الله ابراهيمي در گفت و گو با خبرنگاران، افزود: اين تسهيلات در قالب طرح کارت حاتم و برپايه عقد مرابحه به زوج‌هاي جوان و کارمندان ارائه مي‌شود و مدت بازپرداخت آن 36 ماه است.
وي ادامه داد: البته اين تسهيلات براي خريد کالاي ايراني و توليد داخل به متقاضيان پرداخت مي‌شود.
يادآور مي‌شود، چندي پيش شوراي پول و اعتبار در مصوبه اي ارائه تسهيلات کارت اعتباري برپايه عقد مرابحه را به تصويب رساند البته براساس تصميم اعضاي شوراي پول و اعتبار سقف اين نوع تسهيلات از 40 به 50 ميليون ريال افزايش يافت.
مديرعامل بانک انصار همچنين از همکاري اين بانک براي آزادي 194 زنداني در ماه گذشته خبر داد و اظهار داشت: علاوه براين، به خانواده اين زندانيان رسيدگي‌هاي لازم انجام شده است.
ابراهيمي در خصوص ميزان مطالبات معوق بانک نيز گفت: ارتباط با مديريت ريسک اعتباري باعث شد تا نسبت مطالبات معوق اين بانک کاهش يابد.
وي، نسبت مطالبات معوق بانک انصار را 3.5 درصد ذکر کرد و افزود: اين ميزان قابل کاهش به 2.5 درصد است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن