تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من براى (احياى) مكارم و نيكى‏هاى اخلاقى مبعوث شدم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815159297




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

منتخب مردم كنگاور، صحنه و هرسين در مجلس هشتم: جايگزيني مخصوص‌سازي به جاي خصوصي‌سازي علت شكست اقتصاد كشور است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: منتخب مردم كنگاور، صحنه و هرسين در مجلس هشتم: جايگزيني مخصوص‌سازي به جاي خصوصي‌سازي علت شكست اقتصاد كشور است
خبرگزاري فارس: منتخب مردم كنگاور، صحنه و هرسين در مجلس هشتم گفت: علت شكست و ضعف كشور ما در مسائل اقتصادي جايگزين شدن مخصوص‌سازي به جاي خصوصي‌سازي است.


به گزارش خبرگزاري فارس از كرمانشاه سيدجواد زماني امروز در جلسه تعامل تجار و بازرگانان كرمانشاهي با منتخبين مردم استان كرمانشاه در مجلس هشتم، افزود: امروزه دنيا به اين نتيجه رسيده كه بايد با خصوصي‌سازي جامعه را پيش برد و در هيچ كجاي دنيا خلاف اين امر ثابت نشده است.
وي ادامه داد: اگر امروز كسي از من بپرسد كه برنامه اقتصادي كشور چيست، بايد بگويم كه نمي‌دانم.
زماني تصريح كرد: يكي از مهمترين مشكلات جامعه ما اين است كه هميشه مي‌خواهيم توپ مشكل خود را به زمين ديگري بياندازيم.
منتخب مردم كنگاور، صحنه و هرسين با اشاره به اساسي‌ترين مشكلات جامعه از جمله فقر و بيكاري، گفت: وقتي كشوري مانند ايران با داشتن تمامي فاكتورهاي يك كشور موفق مانند شرايط اقليمي، استراتژيكي، معدني و زير ساختي مشكلاتي هم چون فقر و بيكاري دارد، نشان‌دهنده ضعف مديريت در بخش اجراست.
زماني افزود: در مجالس كشورهاي پيشرفته دنيا در طول دوران مجلس كمتر از يك ماه كار قانون‌گذاري مي‌شود و بيشتر وقت نمايندگان صرف تحقيق و پژوهش پيرامون عملي كردن يك قانون مي‌شود در حالي كه در ايران اين چنين نيست.
وي خاطر نشان كرد: يكي از وظايف اصلي نمايندگان مجلس، نظارت بر دستگاه‌هاي اجرايي كشور است و من معتقدم كه مجلس هشتم قبل از اين كه به قانون‌گذاري بپردازد بايد نظارت بر دستگاه‌ها را سرلوحه كار خويش قرار دهد.
زماني در خصوص تعامل نمايندگان استان با تجار و بازرگانان اتاق بازرگاني كرمانشاه، گفت: از اتاق بازرگاني استان انتظار داريم كه با انجام كارهاي كارشناسي و برنامه‌هاي مدون لايحه به ما بدهند كه ما قول مي‌دهيم تا جايي كه بتوانيم از لوايح آنان در مجلس دفاع كنيم.
انتهاي پيام/ك
 جمعه 3 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 327]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن