تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت خوب صاحب خويش را به بهشت مى برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813254318




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امام جمعه زنجان: آزادسازي خرمشهر ابهت استكبار جهاني را فرو ريخت


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: امام جمعه زنجان: آزادسازي خرمشهر ابهت استكبار جهاني را فرو ريخت
داخلي. سياسي. عبادي. نمازجمعه.

نماينده ولي فقيه دراستان و امام‌جمعه زنجان گفت:آزادسازي خرمشهر، ابهت و غرور استكبار جهاني را فرو ريخت.

حجت‌الاسلام محمدتقي واعظي در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته زنجان،سوم خرداد را روز فتح و پيروزي بيان كرد و افزود: با آزادسازي خرمشهر قدرت و توان نظام اسلامي به نمايش گذاشته شد.

وي، بابيان اينكه مخالفان جمهوري اسلامي، نيروهاي بعثي را به‌پيشرفته‌ترين تسليحات نظامي مجهز كرده بودند، اظهار داشت: ملت ايران، باتوكل بر خداوند متعال و برخورداري از شخصيت‌هاي بزرگي همچون جهان‌آرا اقتدار خود را براي هميشه تاريخ با فتح خرمشهر به‌رخ جهانيان كشيد.

امام‌جمعه زنجان با گراميداشت ياد و خاطره شهداي هشت سال دفاع مقدس و عمليات بيت‌المقدس، افزود: آزادسازي خرمشهر با عمليات بيت‌المقدس ثابت كرد كه ايران كشوري نيست كه بتوان براحتي به‌خاك آن تجاوز و آن را اشغال كرد.

نماينده ولي‌فقيه در استان و امام جمعه زنجان، بايادآوري اينكه دكترين و تفكر نظامي‌ايران دخالت در امور ديگر كشورها نيست، ادعاي سران كاخ سفيد در خصوص دخالت ايران در امور لبنان را رد كرد و آن را سرپوشي براي شكست سياست‌هاي بوش دانست.

وي، به‌تكرار ادعاهاي رييس جمهوري آمريكا و خطرناك خواندن جمهوري‌اسلامي ايران درجريان سفر اخير خاورميانه اشاره كرد و افزود: نظام اسلامي بدبنال سعادت، عدل، هويت و آزادي انسانهاست و تهديدكننده و تجاوزگر نيست.

خطيب جمعه زنجان، همچنين بااشاره به‌مساله خشكسالي، برلزوم صرفه‌جويي در مصرف آب و برق توسط مردم تاكيد كرد و افزود: خشكسالي در كشور حاد نيست و با صرفه‌جويي و تدابيري كه اتخاذ شده، مشكلي نخواهيم داشت.

وي، ضرورت فرهنگ‌سازي درخصوص صرفه‌جويي را يادآورشد و گفت: استفاده صحيح و صرفه‌جويي در مصرف گاز ، اين استان را از بحران قطعي گاز در زمستان سال گذشته مصون نگه داشت. ك/‪۲‬
 جمعه 3 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 256]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن