تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيبايى مرد به شيوايى زبان اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813256196




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قاليباف:براي مبارزه با امريكا بايد بيكاري و فساد را از بين برد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: قاليباف:براي مبارزه با امريكا بايد بيكاري و فساد را از بين برد
مشهد - خبرگزاري مهر: شهردار تهران در چناران گفت: براي مبارزه با امريكا بايد بيكاري و فساد را از بين برد.

به گزارش خبرنگار مهر در مشهد، دكتر محمد باقر قاليباف صبح امروز در كنگره بزرگداشت پنج سردار و 30 شهيد روستاي اخلمد چناران افزود: علت اين امر نيز رخنه دشمن از منفذهاي فساد و بيكاري است و برترين مبارزه با آمريكا حل مسائل يادشده و نيز مسائل معيشتي مردم است .

وي خاطرنشان كرد: اگر احساس جامعه و جوان امروز ما اين باشد كه جامعه و حكومت ديني نمي‌تواند نيازهاي به حق و شرعي او را جواب دهد، اين مهمترين چالش خواهد بود.

قاليباف تاكيد كرد: بعضي‌ها امروز آن چنان از جنگ و شهادت مي‌گويند در حاليكه، آن روز كه رفتن به جبهه، واجب كفايي بود، ردپايي در جبهه‌ها نداشتند و امروز سر سفره شهدا و دفاع مقدس نشسته‌اند.

شهردار تهران افزود: آزادسازي خرمشهر، اثبات وعده الهي و الگويي از مقاومت و ايثار بود و اين واقعه بزرگ مصداقي از پيروزي خون بر شمشير است.

وي اظهار داشت: آزادسازي خرمشهر با فرماندهي بزرگمردي مانند امام خميني (ره) و رشادتهاي رزمندگان اسلام محقق شد و اين ارزشمند است.

شهردار تهران تصريح كرد: اگر كسي پستي را اشغال كند و اين فرصتها را از دست بدهد به خون شهدا و اين انقلاب و مردم ظلم كرده است ووقت محكوم كردن گذشتگان را نداريم؛ بلكه بايد از گذشته درس بگيريم .

وي خاطرنشان كرد: شهدا هم، خواستار عدالت و رفاه و آسايش بودند و قطعا دوست داشتند كه ايران اسلامي، در تمام عرصه‌ها، سرآمد باشد.

قاليباف به مخالفان جنگ و دفاع مقدس گفت: اگر در كشور استقلال داريم، اگر امروز باعث ايجاد احياء مجدد اسلام در دنيا شده‌ايم، ‌اگر مسلمانان در دنيا حرمت دارند، دشمنان نگران قدرت اسلام هستند، همه به بركت خون شهدا و امام خميني (ره) است.

وي خاطرنشان كرد: در اطراف كشور ما، ناامني موج مي‌زند و كسي كه امنيت ندارد، هيچ ندارد؛ اين درحالي است كه ما به بركت خون شهدا داراي امنيت هستيم.

شهردار تهران اظهار داشت : بايد بيكاري و فساد را از بين برد و اينها يعني مبارزه با آمريكا.

وي تاكيد كرد: متاسفانه امروز، فرهنگ دفاع مقدس و شهادت، آن طور كه بايد و شايد مورد توجه قرار نمي‌گيرد و اين كوتاهي بايد جبران شود.

قاليباف در حاشيه اين مراسم، كلنگ احداث يادمان شهداي گمنام را در منطقه توريستي اخلمد را به زمين زد .
 جمعه 3 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 378]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن