تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):مؤمن را از سيمايش مى شناسيم و منافق را از نشانه هايش.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820796465




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آزادگان با وجود سخت‌ترين شکنجه‌ها از آرمان‌هاي خود دست نکشيدند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۴ مرداد ۱۳۹۴ (۱۶:۴۸ب.ظ)
معاون اجرايي ارتش: آزادگان با وجود سخت‌ترين شکنجه‌ها از آرمان‌هاي خود دست نکشيدند موج - معاون اجرايي ارتش جمهوري اسلامي ايران گفت: آزادگان، علي رغم سخت‌ترين شکنجه‌هاي رژيم بعثي عراق دست از آرمان‌هاي خود نکشيدند.
به گزارش خبرگزاري موج، امير سرتيپ محمودي در مراسم سالروز ورود آزادگان سرافراز به ميهن اسلامي که با حضور فرماندهان و کارکنان اين ستاد برگزار شد، گفت: بيست و ششم مرداد سال 1369 نخستين روزي است که اسراي 8 سال جنگ تحميلي به کشور بازگشتند و اين روز به يمن بازگشت دلاور مردان کشور به ميهن به نام آن‌ها نامگذاري شده است؛ بزرگاني که علي‌رغم سخت‌ترين شکنجه‌هاي رژيم بعثي عراق دست از آرمان‌هاي خود نکشيدند.
وي با اشاره به تفاوت وضعيت نگهداري اسراي جنگي در دو کشور ايران و عراق، گفت: در حالي که با تأکيد امام (ره) اسراي عراقي در ايران همانند ميهمان بودند اما اسراي ما در عراق تحت سخت‌ترين شکنجه‌هاي روحي و جسمي قرار مي‌گرفتند اما باز هم مقاومت مي‌کردند.
معاون اجرايي ارتش در بخش ديگري از سخنانش به صبر و استقامت آزادگان و خانواده‌هاي معظم آنان اشاره و اضافه کرد: اين مردان بزرگ و دلاور با مقاومتي که داشتند الگويي براي جوانان ايران و البته براي تمام مسلمانان جهان شدند و در بيست و ششم مرداد 1369 که اولين گروه اسرا به ميهن بازگشتند بر خاک کشور خود که براي پايداري‌اش مبارزه کرده بودند و به خون همرزمانشان معطر شده بود، بوسه زدند.
وي ادامه داد: حالا همين بزرگان باز هم در خدمت نظام و کشور خود هستند و در ديگر سنگرهاي خدمت براي سرافرازي ايران اسلامي تلاش مي‌کنند. ما نيز ياد و خاطره تمام آزادگان سرافراز را گرامي مي‌داريم و اين روز عزيز را به خانواده آن‌ها تبريک مي گوييم. آن‌ها بزرگ مرداني هستند که تحت بدترين شرايط از اعتقادات خود دست نکشيدند و دشمن را در اوج قدرت زمين‌گير کردند.
محمودي همچنين با اشاره به نامگذاري 23 مرداد به عنوان روز مقاومت اسلامي، گفت: اين روز، يادآور جنگ 33 روزه حزب الله عزيز و مردم مظلوم لبنان برابر رژيم تا بُن دندان مسلح اشغالگر قدس است. در آن جنگ که در سال 1385 شمسي و 2006 ميلادي صورت گرفت شاهد ياري خداوند بوديم و ديديم که صهيونيست‌ها چگونه با تمام قدرت نظامي که ادعاي آن را داشتند در برابر جوانان متعهد و ديندار لبنان زمين گير شدند و نتوانستند کاري از پيش ببرند. در آن جنگ 33 روزه، پيروزي قاطعي براي مردم لبنان برابر استکبار جهاني رقم خورد و اين پيروزي جز با مقاومت جوانان عزيز لبناني صورت نگرفت.
وي با بيان اين که قلب جمهوري اسلامي ايران همراه مردم لبنان است، افزود: حزب الله با مقاومتي که داشت شکستي ديگر را بر رژيم صهيونيستي و کشورهاي مستکبر جهان که از رژيم اشغالگر قدس حمايت مي‌کنند، تحميل کرد.
بر اساس اين گزارش، در اين مراسم از سرتيپ دوم آزاده داوري، سرتيپ دوم آزاده عباسي و سرهنگ آزاده جعفري تجليل به عمل آمد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن