تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ربا خوار از دنيا نرود، تا آن كه شيطان ديوانه اش كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821056495




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئال مادريد براي خريد رونالدو ‪ ۹۰‬ميليون يورو پيشنهاد كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رئال مادريد براي خريد رونالدو ‪ ۹۰‬ميليون يورو پيشنهاد كرد
مادريد باشگاه رئال مادريد براي خريد كريستيانو رونالدو مهاجم منچستر يونايتد ‪ ۹۰‬ميليون يورو و تا ‪ ۱۸‬خرداد ماه وقت تعيين كرده است .

روزنامه ورزشي آس چاپ مادريد امروز جمعه گزارش داد: استراتژي كه باشگاه رئال مادريد براي خريداري رونالدو مهاجم پرتغالي در پيش گرفته است دريافت پاسخ پيش از برگزاري جام ملتهاي اروپا است كه در سوئيس و اتريش برگزار مي شود .

بنابرگزارش ايرنا ،رامون كالدرون رييس باشگاه رئال مادريد با تعيين اين وقت قصد دارد كه در صورتي كه طرح اول وي كه خريداري اين بازيكن تا سقف ‪ ۹۰‬ميليون يورو است با شكست روبرو شود طرح دوم خود را به اجرا بگذارد خاطر نشان مي‌شود كه كالدرون دو هفته پيش اعلام كرده بود كه باشگاه رئال ‪ ۱۰۰‬ميليون يورو براي به خدمت گرفتن بازيكنان جديد در اختيار دارد.

بنابراين گزارش ، در صورتي كه باشگاه رئال ‪ ۹۰‬ميليون يورو براي خريداري رونالدو بدهد اين بالاترين بهايي خواهد بود كه در تاريخ فوتبال پرداخت شده است .

خاطر نشان مي‌شود كه ركورد پيشين را رئال با پرداخت ‪ ۷۵‬ميليون يورو براي خريداري زيدان ستاره سرشناس سابق فرانسوي به ثبت رسانده است .

بنابر اين گزارش ، كالدرون عقيده دارد كه انتقال رونالدو از منچستر به رئال فقط به خود اين بازيكن بستگي دارد و اگر اعلام كند كه خواستار فعاليت در رئال است ، هيچكس نمي‌تواند جلوي او را بگيرد چون دوران بردگي مدتها است كه به سر رسيده است .

اين روزنامه همچنين نوشت : در صورتي كه طرح اول كالدرون با شكست روبرو شود مسوولان ورزشي رئال طرح دوم را به اجرا خواهند گذاشت كه خريد بازيكنان ديگر شامل هانتلار (آژاكس )، هلب و سسك (آرسنال )، ووسينيچ ( رم )، ديه گو (وردر برمن ) و كوارسما (اوپورتو) خواهد بود.

اروپام **‪**۲۲۳۰**۳۵۰‬
 جمعه 3 خرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 336]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن