تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله هرگاه ميهمان داشتند، با او غذا مى‏خوردند و دست ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821197394




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کفاش از نمایشگاه دست آوردها وتوانمندی های سازمان دانش آموزی بازدید کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: همزمان با برگزاری اردوی ملی پیشاهنگان پیشتاز: کفاش از نمایشگاه دست آوردها وتوانمندی های سازمان دانش آموزی بازدید کرد خبرگزاری پانا: در سومین روز از اردوی ملی مربیان پیش آهنگ، پیشتاز و فرزانه معاون وزیر آموزش و پرورش از نمایشگاه دست آوردها و توان مندی های سازمان دانش آموزی بازدید کرد.
۱۳۹۴ شنبه ۲۴ مرداد ساعت 13:23

به گزارش خبرگزاری پانا؛ دقایقی پیش حمید رضا کفاش در جمع مربیان پیش آهنگ، پیشتاز و فرزانه سراسر کشور حضور یافت و از نمایشگاه توان مندی ها و دست آورد های سازمان دانش آموزی بازدید کرد.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در ادامه بازدید خود از این نمایشگاه از کتاب نشاط و سرگرمی در اردو نیز رو نمایی کرد.
گفت و گوی صمیمی با مربیان پیش آهنگ، پیشتاز و فرزانه در حاشیه بازدید از نمایشگاه دست آوردهای سازمان دانش آموزی از دیگر برنامه های حضور دکتر کفاش در اردوگاه شهید باهنر بود.
گفتنی است هشتمین دوره اردوی ملی پیش آهنگ، پیشتاز و فرزانه با حضور 1500 مربی از 32 کشور در اردوگاه شهید باهنر تهران در حال برگزاری است.  














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن