تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816489109




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گروه‌های تروریستی ابزار دست نظام سلطه هستند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: عفت شریعتی: گروه‌های تروریستی ابزار دست نظام سلطه هستند خبرگزاری پانا: مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به جنایت‌های منافقین و ترورهایی که در سال‌های اولیه پیروزی انقلاب اسلامی انجام دادند، اظهار کرد: آنها در انجام این جنایت‌ها به عنوان ابزار نظام سلطه عمل می‌کردند.
۱۳۹۴ شنبه ۲۴ مرداد ساعت 11:45

خبرگزاری پانا+

به گزارش سرویس سیاسی پانا، عفت شریعتی با اشاره به پیشرفت‌های ایران در عرصه‌های مختلف و مطرح شدن آن به عنوان یک قدرت منطقه‌ای، تصریح کرد: نظام سلطه به خصوص رژیم نامشروع صهیونیستی وقتی دید نمی‌تواند جلوی پیشرفت‌های ایران در عرصه‌های علمی به خصوص دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته‌ای را بگیرد، به سلاح ناجوانمردانه ترور متوسل شد و اقدام به ترور دانشمندان هسته‌ای کشورمان کرد.
وی با بیان این‌که آنها این جنایت‌ها را به وسیله مزدوران خود در داخل کشور و یا برخی از ایادی خود در خارج از کشور انجام دادند، خاطرنشان کرد: آنها با این اقدامات باز هم نتوانستند جلوی پیشرفت، عظمت و اقتدار ایران را بگیرند.
نماینده پیشین مجلس با اشاره به این‌که ایران در راه مبارزه با تروریسم هزینه‌های زیادی داده است و خود به عنوان یکی از بزرگترین قربانیان تروریسم در عرصه جهانی شناخته می‌شود، ادامه داد: متأسفانه تروریست‌ها بعضاً از ناامنی موجود در مرزهای ایران از جمله پاکستان و افغانستان استفاده کرده و تلاش می‌کنند برای ضربه زدن وارد خاک ایران شوند البته اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران تاکنون اجازه نداد که آنها به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخشی دیگر از سخنان خود به رشد گروه‌های تکفیری و تروریستی مانند داعش در منطقه اشاره کرد و ادامه داد: به خاطر بیداری اسلامی بسیاری از امت جهان اسلام متوجه اهداف تروریستی این گروه‌های سلفی و وهابی شدند و مردم منطقه از جمله عراق، سوریه و لبنان همه می‌دانند که چه اتفاقاتی در منطقه در حال رخ دادن است.
شریعتی با بیان این که ایران در عرصه بین‌المللی نیز در مبارزه با گروه‌هایی چون داعش و جبهه النصره پیش قدم بوده است، تاکید کرد: اگر مبارزه ایران با این گروه‌های تروریستی نبود، اکنون مشخص نبود که وضعیت منطقه چگونه بود و این گروه تروریستی در چند پایتخت از کشورهای منطقه در حال حکمرانی بود.
وی اقدام عربستان در حمله به یمن را مصداق عمل تروریستی دانست و ادامه داد: البته خوشبختانه بیداری اسلامی زمینه را برای اقدامات آنها تنگ کرده و امت‌های اسلامی به اهداف برخی از سران خودفروخته خود آگاه هستند.
مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به رفتار منافقانه کشورهای غربی در مبارزه با تروریسم و تقسیم آن به تروریسم خوب و بد افزود: در طی سال‌ها آنها از تروریسم جهت تحقق اهداف خود استفاده کردند ولی به مرور این ترورها دامن خود آنها را نیز گرفت که نمونه آن را در قضیه طالبان و القاعده مشاهده کردیم.
این نماینده پیشین مجلس با تأکید براین‌که تمامی شهدا از جمله شهدای ترور و شهدای هسته‌ای پشتوانه انقلاب و سند مظلومیت ایران در مبارزه با تروریسم هستند به ترورهای اول انقلاب توسط منافقین نیز اشاره کرد و گفت: در اول انقلاب بسیاری از بزرگان در کشور ما قربانی جنایات منافقینی شدند که بعد از جنگ به صدام، دشمن ملت ایران پناه بردند و اکنون نیز که صدام رفته چهره خود را عوض کرده‌اند و با لابی‌های صهیونیستی در تماس و تعامل هستند. 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن