تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):شعبان ماه من است. هر كه ماه مرا روزه بدارد، روز قيامت شفيع او خواهم بود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815046331




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیش‌بینی اسکان اضطراری 200 هزار نفر در تبریز


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: پیش‌بینی اسکان اضطراری 200 هزار نفر در تبریز
شهردار تبریز از تشکیل مدیریت بحران در شهر تبریز با فرماندهی شهرداری این کلانشهر خبر داد و گفت: برای اسکان اضطراری 200 هزار نفر در شهر تبریز پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته است.
صادق نجفی در همایش زمین لرزه ارسباران، چالشی برای توسعه در تبریز اظهار کرد: ایران جزء 10 کشور بحران‌خیز دنیاست و 6 بلای بزرگ جهانی در این کشور به وقوع می‌پیوندد.
وی ادامه داد: شهر تبریز نیز با دارا بودن 47 درصد جمعیت آذربایجان‌شرقی نیازمند برنامه‌ریزی جدی برای مقابله با بحران‌های احتمالی است.  شهردار تبریز از آمادگی شهرداری تبریز برای مقابله با حوادث طبیعی خبر داد و گفت: در حال حاضر اقدامات گسترده‌ای در داخل و خارج شهر تبریز از جمله نقاط مسکونی اضطراری، راه‌های باز و بدون چراغ قرمز با عنوان رینگ و نیز ایجاد پارک‌های چند منظوره در داخل شهر صورت گرفته است. نجفی بیان کرد: باید شرایط را به گونه‌ای آماده کنیم که کمترین خسارت‌ها و نیز کمترین تلفات را در حوادث احتمالی داشته باشیم و کمک‌رسانی لازم نیز به موقع صورت گیرد. شهردار تبریز از تشکیل مدیریت بحران در شهر تبریز با فرماندهی شهرداری این کلانشهر خبر داد و افزود: برای اسکان اضطراری 200 هزار نفر در شهر تبریز پیش‌بینی‌های لازم شده و در نقاط خطرپذیر مکان‌های‌ مختلفی برای اسکان و خدمات‌رسانی پیش‌بینی شده است.


وی از کمک‌های مالی به شهرهای زلزله‌زده مانند ورزقان خبر داد و افزود: هر چند این کمک‌های مالی پرداخت نشده اما در آینده نزدیک و پس از رفع موانع قانونی این کمک‌ها پرداخت می‌شود.
آماده کردن 37 پارک و سالن چند منظوره برای مواقع بحران در تبریز نجفی بر ضرورت آمادگی بیش از پیش در برابر زلزله و بلایای طبیعی تاکید کرد و گفت: در حال حاضر در نقاط پرتراکم شهر تبریز مسیرگشایی‌هایی صورت گرفته تا در مواقع اضطراری ورود و خروج جمعیت با مشکل مواجه نشود. وی گفت: در حال حاضر 37 پارک و سالن چند منظوره آماده کرده‌ایم و در شرایط بحرانی امکان ورود و خروج آسان شهروندان وجود دارد. شهردار تبریز از توجه ویژه شورای اسلامی شهر تبریز برای کمک به بازسازی مناطق زلزله‌زده ارسباران خبر داد و گفت: در این میان نمایندگان شورا علاقه خاصی وجود دارد. وی زلزله ورزقان را موجب تجلی حس انسان دوستی مردم دانست و گفت: مردم در کنار هم برای نجات یکدیگر کمک کردند و باید این همدلی و همراهی را حفظ کنیم.









تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن