تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820845348




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کاهش 45 درصدی مصرف نفت‌ گاز در البرز


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: کاهش 45 درصدی مصرف نفت‌ گاز در البرز خبرگزاری پانا: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز از کاهش 45 درصدی مصرف نفت گاز در چهارماه گذشته نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد.
۱۳۹۴ شنبه ۲۴ مرداد ساعت 10:41

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا ابراهیم توسلی گفت: در چهار ماه گذشته 473 میلیون و 129 هزار لیتر انواع فرآورده مایع شامل بنزین ، نفت گاز ، نفت کوره و نفت سفید در استان البرز مصرف شد که این مقدار مصرف در مقایسه با مدت مشابه پارسال 4 و 19 صدم درصد کاهش نشان می دهد.
وی افزود: طی چهار ماه اول امسال 283 میلیون لیتر بنزین و 8 میلیون لیتر نفت سفید در استان البرز مصرف شد که نسبت به مدت مشابه پارسال مصرف بنزین تغییر خاصی نداشت اما نفت سفید از کاهش مصرف پنج درصدی برخوردار است.
وی گفت: نفت گاز مصرفی در بخش های مختلف شامل نیروگاه ، حمل و نقل ، صنعت و کشاورزی 82 میلیون و 627 هزار لیتر بود ، ضمن آنکه عمده کاهش مصرف را در بخش نیروگاهی به میزان 31 میلیون لیتر معادل 46 درصد شاهد بوده ایم که به علت جایگزینی گاز طبیعی به جای سوخت مایع در راستای کاهش آلایندگی هوا صورت گرفته است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز با بیان اینکه در مصرف نفت کوره نیز این استان با کاهش 31 درصدی روبرو بوده است گفت: مصرف این سوخت استان البرز در مدت یاد شده حدود 100 میلیون لیتر بود و در مقایسه با مدت مشابه پارسال به میزان 31 درصد کاهش یافته است .
در همین راستا نیز سهم ذخیره سازی نیروگاه منتظر قائم کرج از این میزان 89 میلیون لیتر بود که نسبت به چهار ماه اول پارسال با کاهش 30 درصدی مواجه شد.
توسلی افزود: در چهار ماه اول امسال بیش از 71 میلیون متر مکعب گاز طبیعی فشرده «CNG» در استان البرز مصرف شده است که در مقایسه با مدت مشابه پارسال افزایش ناچیزی نشان می دهد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن