تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814796545




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزایش 20 درصدی مصرف برق در فصل گرما در کهگیلویه و بویراحمد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس نیوز: مدیرعامل شرکت توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد، مصرف سال گذشته برق در این استان را 330 مگابایت عنوان کرد و گفت: امسال این رقم از 350 مگابایت عبور کرده و این امر نشان دهنده افزایش 20 مگابایتی مصرف برق به صورت سالانه است.
داوود راهزادی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: امسال نیز با توجه به همه محدودیت های پیش رو و گرمای زودرس در کهگیلویه و بویراحمد، مصرف برق در استان روندی بسیارصعودی داشت.
وی افزود: با توجه به تغییر روش زندگی مردم بر اساس تکنولوژی روز و استفاده از وسایل پرمصرف خنک کننده در سطح استان، همکاران ما در تلاش بودند روند به نحو مطلوب مدیریت شود و خاموشی وجود نداشته باشد.
مدیرعامل شرکت توزیع برق کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: علی رغم مصرف بالای برق در سطح کشور و استان، مدیریت مصرف صحیح توسط مردم از جمله عدم استفاده از پمپ های کشاورزی در اوج مصرف ساعت و مراکز صنعتی همچنین استفاده از ذخیره انرژی و مولدها، سبب مدیریت صحیح مصرف برق شده است.
راهزادی ادامه داد: اگر چه تا 15 شهریور بحث اوج مصرف وجود دارد اما به نظر میرسد دمای هوا افزایش پیدا نکند.
وی در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از مردم به دلیل مدیریت صحیح مصرف برق افزود: توصیه ما به مردم در بحث مصرف برق همکاری بیشتر و مدیریت مصرف برق است.
راهزادی مصرف سال گذشته برق در کهگیلویه و بویراحمد را 330 مگابیات عنوان کرد و گفت: امسال ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری فارس ]
افزایش 20 درصدی مصرف برق در فصل گرما در کهگیلویه و بویراحمد






شنبه ، ۲۴مرداد۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس نیوز]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن