تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از چند رنگى و اختلاف در دين خدا بپرهيزيد، زيرا يكپارچگى در آنچه حق است ولى شما ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821169555




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس گزارش می‌دهد برپایی اردوی ملی‌پوشان اسکیت در قزوین


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس گزارش می‌دهد
برپایی اردوی ملی‌پوشان اسکیت در قزوین
اردوی آماده‌سازی تیم ملی اسکیت فری استایلر کشور به میزبانی قزوین آغاز شد.

خبرگزاری فارس: برپایی اردوی ملی‌پوشان اسکیت در قزوین



به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، دومین مرحله از اردوی آماده‌سازی تیم ملی اسکیت فری استایلر کشور در حالی از ظهر امروز به میزبانی قزوین آغاز شده که در این اردو 10 اسکیت‌باز حضور دارند و تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی و مربیان تیم ملی پیگیری می‌کنند.
این اردو در حالی در سالن ورزشی پاسارگاد قزوین در حال برگزاری است که اسکیت‌بازان کمتر از 16 و بالای 16 سال در این اردو حضور دارند تا با تمرینات بیشتری به مرز آمادگی برسند.
این اردو به نوعی نخستین میزبانی استان قزوین در سال جاری از اردوی آماده‌سازی تیم ملی اسکیت کشورمان در بخش فری استایل محسوب می‌شود.
طبق گفته مسئولان هیئت اسکیت استان قزوین اردوی آماده‌سازی تیم ملی اسکیت فری استایل به مدت سه روز در سالن پاسارگاد قزوین ادامه دارد و 25 مرداد‌ماه به پایان می‌رسد.
مصطفی گنجه‌ها رئیس هیئت اسکیت استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین، با اشاره به برپایی اردوی آماده‌سازی تیم ملی اسکیت فری استایل کشور در قزوین اظهار کرد: این اردو با درخواست هیئت اسکیت استان و موافقت فدراسیون در قزوین در حال برگزاری است.
وی با اشاره به اینکه این اردو به مدت سه روز در قزوین پیگیری می‌شود، افزود: با نظر کادر فنی تیم ملی، پنج اسکیت‌باز قزوینی هم در این اردو حضور دارند و به همراه سایر ملی‌پوشان و به منظور ایجاد انگیزه بیشتر تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی و مربیان تیم ملی پیگیری می‌کنند.
گنجه‌ها با اشاره به اینکه احسان حبیب‌آبادی و فرهاد مهدوی به ترتیب هدایت و مربیگری تیم‌های اسکیت فری استایل زیر 16 و بالای 16 سال کشور را در اردوی قزوین بر عهده دارند، افزود: این تیم خود را برای حضوری قدرتمند برای شرکت در مسابقات جهانی ایتالیا آماده می‌کند.
رئیس هیئت اسکیت استان قزوین از فری استایل به عنوان یکی از رشته‌های اسکیت یاد کرد که شامل حرکات نمایشی، چرخشی، پرش و حرکات مارپیچ از مانع است.
گنجه‌ها در ادامه با اشاره به راه‌اندازی آکادمی اسکیت در قزوین اظهار کرد: این آکادمی تاکنون 90 درصد رشد فیزیکی داشته و پیش‌بینی می‌شود این سالن با همکاری سپاه تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.
وی افزود: در حال حاضر تنها دو قطعه زمین اسکیت شهرداری و هلال احمر در شهر قزوین فعال است که این تعداد زمین برای 350 هزار نفر جمعیت شهر ناکافی است؛ اما با این حال رشته اسکیت هاکی نیز فعال شده که برای توسعه نیاز به همکاری مدیران استان دارد.
گفتنی است؛ هیئت اسکیت استان قزوین قبل از این با ریاست اکبر شالباف اداره می‌شد و تیرماه با برگزاری مجمع اسکیت مصطفی گنجه‌ها به مدت چهار سال عهده‌دار این هیئت ورزشی شد. انتهای پیام/77004/ک30

94/05/23 - 17:49





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن