تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سپاسگزارى منافق از زبانش فراتر نمى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820106734




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش فرماندهی انتظامی استان قم به اعتراض عکاسان خبری


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


واکنش فرماندهی انتظامی استان قم به اعتراض عکاسان خبری استان‌ها > قم - خبرگزاری تسنیم نوشت؛ در پی اعتراض عکاسان خبری به نحوه برخورد پرسنل ناجا، معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قم با ارسال نامه‌ای برای رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها، از تصمیم ناجا برای محدود کردن فعالیت عکاسان خبری در قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پی اعتراض عکاسان خبری به نحوه برخورد پرسنل نیروی انتظامی که منجر به آسیب دیدن وسائل برخی از ایشان شد، معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان قم در نامه‌ای از خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و سایر رسانه‌ها خواست تا برای عکاسی مجوز دریافت کنند.
.
در این نامه که از طریق پست الکترونیک و برای خبرگزاری ایرنا ارسال و رونوشت آن به سایر رسانه‌ها ابلاغ شده است، آمده است که «در راستای پیشگیری از هرج و مرج در عکاسی و تصویربرداری از سطح استان و همچنین پیش‌گیری از از بروز تبعات منفی، اخذ مجوز از این معاونت برای هر گونه عکاسی و تصویربرداری از سطح استان لازم و ضروری است و در غیر این صورت عوامل انتظامی ممانعت و تجهیزات مربوطه ضبط خواهد شد.
در ادامه این نامه تصریح شده است که رسانه‌ها ترتیبی را اتخاذ فرمایند تا خبرنگاران با این معاونت همکاری کرده و مجوز لازم را اخذ و سپس به تصویربرداری و عکاسی اقدام کنند.
براساس گفته‌های نماینده عکاسان خبری در دیدار صمیمی اصحاب رسانه با رئیس مجلس شورای اسلامی، مدتی قبل پرسنل نیروی انتظامی در برخورد با یکی از عکاسان خبری رفتار نامناسبی از خود بروز دادند که در نتیجه آن به برخی از تجهیزات عکاسی آنان آسیب وارد شد و واکنش آن‌ها را برانگیخت.

کلید واژه ها: استان قم -




پنجشنبه 22 مرداد 1394 - 22:37:59





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن