تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820873285




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمایه گذاری پنج هزار میلیارد تومانی در بنادر ایران در دست اجراست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: سرمایه گذاری پنج هزار میلیارد تومانی در بنادر ایران در دست اجراست خبرگزاری پانا: رئیس سازمان بنادر و دریانوردی گفت : بخش خصوصی در بنادر ایران بیش از پنج هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در دست اجرا دارد.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۲ مرداد ساعت 11:40

به گزارش خبرگزاری پانا، محمد سعیدنژاد با بیان اینکه بیش از سه هزار میلیارد تومان طرح سرمایه گذاری نیز در دست مطالعه است ، گفت: یک شرکت هندی در چابهار هشتادو پنج میلیون دلار در بخش تجهیزات این بندر سرمایه گذاری می کند که ده سال اداره و بهره برداری این بخش را با رعایت سیاست ها و حاکمیت جمهوری اسلامی به را در اختیار خواهد داشت.
سعید نژاد با اشاره به اینکه سرمایه گذاران زیادی برای سرمایه گذاری در بنادر ایران اعلام آمادگی کردند، گفت: 3 پروژه مهم در بنادر ایران آماده سرمایه گذاری است.
وی افزود: فاز 2 شهرک شهید رجایی برای تجهیزات ، فاز 3 بندر شهید رجایی برای ساخت اسکله و تجهیزات و همچنین بندر چابهار سه پروژه مهم است که سرمایه گذارانی از اروپا و آسیا در زمینه تامین تجهیزات اعلام آمادگی کردند.
سعید نژاد گفت: متقاضیان سرمایه گذاری در بنادر ایران قابل توجه است و روزهای آینده هم با سرمایه گذارانی ملاقات داریم و البته با توجه به شرایط و مصالح ملی تصمیم می گیریم.
سعیدنژاد افزود: سیاست کلی دولت این است که سازمان بنادر در تاسیسات زیربنایی سرمایه گذاری و بقیه فعالیت ها شامل پشتیبانی، نگهداری و محوطه سازی را به بخش خصوصی واگذار کند.
وی افزود: در سال های گذشته سرمایه گذاری هایی در بنادر انجام شده است و اکنون هم بخش عمده ای از سرمایه گذاری در بنادر را بخش خصوصی انجام می دهد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن