تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820321122




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سه برابر شدن سقف تسهیلات صندوق ضمانت صنایع کوچک


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: سه برابر شدن سقف تسهیلات صندوق ضمانت صنایع کوچک خبرگزاری پانا: معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران در جلسه مشترک با واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی خراسان شمالی از سه برابر شدن سقف ضمانتنامه های صندوق ضمانت صنایع کوچک ایران از ده میلیارد ریال به 30 میلیارد ریال خبر داد.
۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۲ مرداد ساعت 10:26

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا، غلامرضا سلیمانی اظهار کرد: برای افزایش سقف اعتبار صندوق ضمانت صنایع کوچک 25 میلیون دلار اعتبار ارزی مصوب شده است این صندوق بتواند حمایت بیشتری از سرمایه گذاران داشته باشد.
وی اضافه کرد: با این اعتبار صندوق ضمانت صنایع کوچک علاوه بر تقبل وثیقه برای تسهیلات بانکی صنعتگران؛ وثیقه مورد نیاز برای ترخیص مواد اولیه و ماشین آلات واحدهای صنعتی از گمرک و خرید مواد اولیه از بازار را نیز تامین می کند.
سلیمانی تصریح کرد: در مجموع صندوق ضمانت صنایع کوچک برای حمایت از صنعتگران هشت نوع ضمانت نامه صادر می کند. به گفته وی صندوق ضمانت صنایع کوچک 85 درصد از وثیقه دریافت تسهیلات را در مناطق محروم و 75 درصد در مناطق برخوردار را تقبل می کند. معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران گفت: براساس قانون رفع موانع تولید، سرمایه گذاران صنعتی که در مناطق محروم سرمایه گذاری داشته باشند از تخفیف ویژه برخوردار می شوند.
وی تصریح کرد: دولت برای تامین منابع مالی صنعتگران و کاهش فشار ناشی از کمبود منابع مالی بانکی به حوزه صنعت این بخش را در لایحه رفع موانع تولید گنجانده که به تایید مجلس شورای اسلامی نیز رسیده است.
سلیمانی افزود: به دلیل تمایل نداشتن بانک ها به پرداخت تسهیلات برای واحدهای صنعتی کوچک زیر 50 نفر کارگر دولت مصوبه تخصیص اعتبار اشتغالزایی را برای صنعتگران شهرکها و نواحی صنعتی تصویب کرده است.
معاون صنایع کوچک سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران همچنین از طرح بیمه خاص برای کاهش ریسک در سرمایه گذاری صنعتی خبر داد.
سلیمانی گفت: دولت برای تامین سرمایه در گردش واحدهای صنعتی فعال در شهرکها و نواحی صنعتی کشور با هدف تثبیت اشتغال، 50 هزار میلیارد ریال اعتبار مصوب کرده است.
این مسئول صنعتی کشور اظهار کرد: اولویت پرداخت این تسهیلات برای سرمایه در گردش و تامین مواد اولیه، تکمیل ظرفیت های تولید و طرح های توسعه ای واحدهای صنعتی کوچک در داخل شهرکها و نواحی صنعتی پرداخت می شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن