تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819158698




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سقف ریالی انواع ضمانت نامه های صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک افزایش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی: سقف ریالی انواع ضمانت نامه های صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک افزایش یافت تهران - ایرنا - سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران اعلام کرد: سقف ریالی انواع ضمانت نامه صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک افزایش یافت و از 10 به 30 میلیارد ریال رسید.


به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی سازمان مزبور، افزایش سقف ریالی ضمانت نامه ها بنابر تصمیم هیات مدیره صندوق اتخاذ شده است.
نقش کلیدی صنایع کوچک در توسعه اقتصادی، اجتماعی کشور و نیز مشکلات این صنایع در برخورداری از تسهیلات اعطایی به ویژه توان مالی محدود، عدم امکان تامین وثایق و در نهایت فقدان اعتبار لازم نزد بانک ها موجب شد تا این صندوق اقدام به تنوع محصولات خود برای ارتقا و تسهیل در امور تولیدی، صنعتی و تجاری نماید.
برپایه این گزارش رضا طاهری معاون صنایع کوچک این شرکت، اظهار داشت: ضمانت نامه شرکت درمناقصه یا مزایده، ضمانت نامه حسن انجام کار، ضمانت نامه پیش پرداخت، انواع ضمانت نامه گمرکی و ضمانت نامه های تعهدپرداخت از جمله محصولات جدید صندوق یادشده است.
عمده فعالیت صندوق کمک به توسعه صنایع کوچک از طریق تضمین حداکثر هفتاد درصد اصل و سود تسهیلات اعطایی بانکها و موسسات مالی و اعتباری به صنایع، بهسازی و نوسازی، سرمایه در گردش، توسعه پیمانکاریهای فرعی، تحقیق و توسعه، خرید فناوری و دانش فنی و تجهیزات آزمایشگاهی و توسعه منابع انسانی است.
این مقام مسئول افزود: اکنون برای تعداد 28 واحد صنعتی و تولیدی به ارزش 69 میلیارد ریال ضمانت نامه صادر شده است.
اقتصام (1)1559**1558



11/05/1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 346]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن