تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه دیدید که بنده ای گناهان مردمان را جستجو می کند و گناهان خویش را فراموش کرده...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819577572




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم تجهيز دهياريهاي استان به وسايل آتش نشاني


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ مرداد ۱۳۹۴ (۲۲:۲۷ب.ظ)
معاون عمراني استانداري لرستان لزوم تجهيز دهياريهاي استان به وسايل آتش نشاني موج -خرم آباد- معاون عمراني استانداري لرستان گفت: با توجه وقوع آتش سوزي در روستاههاي استان، وجود تجهيزات مدرن و پيشرفته براي در دهياريها امري ضروري است.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم‌آباد، محمد اصلاني عصر امروز در همايش شهرداران استان لرستان که با حضور معاون عمراني وزير کشور در خرم‌آباد برگزار شد، اظهارداشت: دهياري‎ها استان بايد به وسايل آتش نشاني مجهز شوند تا اگر آتشي در يک روستا صورت گرفت، دهياران خود را بلافاصله به محل حادثه برسانند.
وي افزود: سال گذشته بيش از 370 ميليارد تومان به صورت تعهدي در لرستان کار صورت گرفته است.
معاون عمراني لرستان گفت: قرارداد 200 ميليارد تومان با قرارگاه خاتم انبيا براي شهرهاي خرم‌آباد، بروجرد و اليگودرز به صورت 60 درصد املاک از شهرداري‌ها و 40 درصد آورده نقدي براي توسعه اين شهرها در نظر گرفته شده است.
وي خاطر نشان کرد: در بحث اعتبارات عمراني کم‏تر از 10 درصد از اعتبارات عمراني توسط استان‏‌ها توزيع مي‏‌شود و درواقع 90 درصد از اعتبارات عمراني از عهده ما خارج است.
در ادامه هرمز نصيري مدير کل امور شهري استانداري لرستان گفت: 25 شهرداري استان 350 ميليارد ريال ازدستگاههاي دولتي طلب دارند.
وي افزود: عدم پرداخت مطالبات دستگاههاي اجرايي به شهرداري ها، عدم حضور ايستگاه آتش نشاني در شهرهاي زير 10 هزار نفر جمعيت از ديگر مشکلات شهرداري هاي استان است.
وي با اشاره به اينکه يکهزار و 50 دهياري در لرستان وجود دارد، گفت: اعتبار تملک سرمايه اي شهرداري هاي استان در سال گذشته 84 درصد تحقق يافته است.
وي اضافه کرد: اعتبار تملک سرمايه اي شهرداري هاي استان در سالهاي گذشته 24 درصد بوده است.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن