تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):آن که در کاری که نافرمانی خداست بکوشد امیدش را از دست می دهد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815674642




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اشتغال زایی 72 درصدی صنایع کوچک در چهارمحال و بختیاری


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: اشتغال زایی 72 درصدی صنایع کوچک در چهارمحال و بختیاری خبرگزاری پانا:مدیر عامل شرکت شهرک های صنتعی استان چهارمحال و بختیاری گفت:72 درصد اشتغال استان را صنایع کوچک تشکیل می دهد .
۱۳۹۴ چهارشنبه ۲۱ مرداد ساعت 15:20

خبرگزاری پانا+شهرک های صنعتی

به گزارش خبرگزاری پانا،رضا گنجی با بیان اینکه 92 درصد صنایع کشور را صنایع کوچک تشکیل می دهد گفت:یکی از مزایای صنایع کوچک این است که بیشتر وسایل  و لوازم میکانیکی است و نیاز به نیروی ماهر ندارد و بیشتر نیروهای آنان نیمه ماهر و یا بدون مهارت هستند،همچنین نسبت به صنایع بزرگ به سرمایه اندکی نیازمند است و قیمت تمام شده محصولات پایین است و قدرت بالایی در جذب تکنولویی دارند .
وی ادامه داد:کشور های توسعه یافته بخاطر اهمیتی که به صنایع کوچک داده اند توانسته اند در بخش صنعت پیشرفت داشته باشند.
 گنجی تصریح کرد: طبق بیانات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی برای حمایت از تولیدات داخلی یکی از اصلی ترین راه ها، حمایت از صنایع کوچک است .
وی با بیان اینکه از این واحد ها برای تامین نقدینگی باید حمایت شود افزود:مشکلات بانکی کمر صنایع  استان را شکسته است و کماکان این روند ادامه دارد .
این مسئول گفت:در حال حاضر یک میلیون نفر در صنایع کوچک مشغول به کار هستند که 45 درصد کل  اشتغال کشور را شامل می شود  و ده درصد صادرات کشور مربوط به صنایع کوچک است .
گنجی افزود: 31 شرکت به نام شرکت صنایع کوچک در حال فعالیت هستند که بازوان سازمان صنایع کوچک شرکت شهرکت های صنعتی کشور هستند .
وی ادامه داد: 25شهرک و ناحیه صنعتی در حال واگذاری به سرمایه گذاران است که تاکنون 21 شرکت از این تعداد با مساحت  36 هزار هکتار به بهره برداری رسیده است .
گنجی با بیان اینکه 60 درصد سرمایه گذاری استان در بخش صنایع کوچک است افزود: 528 قرارداد صنایع کوچک واگذار شده است و تا کنون هزار و 528 واحد صنعتی به سرمایه گذاران تحویل داده شده است .
وی ادامه داد:صنایع در کل صنایع کشور به دو گروه عمده تقسیم می شوند، یکی صنایعی که علی رقم وجود همه مشکلات کماکان فعال هستند اما با بازدهی کمی دارند و دومین گروه صنایعی هستند که در برابر مشکلات نتوانستند دوام بیاورند و در حال حاضر راکد می باشند .
وی نبود نقدینگی در دست صنایع و سخت گیری بانک ها به صنعتگران ، فعالیت های مجزا و غیر شبکه ای واحد های صنعتی ، نبود زیر ساخت های مناسب  را از مشکلات اساسی صنایع استان عنوان کرد و افزود: در این بین نبودزیر ساخت ها مهمترین مشکل است چرا که توجه به صنعت و توسعه صنعت تنها با بودن زیر ساخت مناسب تحقق میابد .
گنجی گفت:67شاخص در ارزیابی صنایع کشور وجود دارد که برای  استان 46 شاخص هدف گذاری شده است که درسال گذشته 37 شاخص 100 درصد عملکرد داشته و نه شاخص دیگر پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصدی را داشته است.
وی ادامه داد:استان در بخش صنعت بر خلاف بسیاری از صنایع کشور که در حال رکود بودند تا کنون در این زمینه 6/2 دهم برابر رشد داشته است.


 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن