تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از شما منكرى ببيند بايد با دست و اگر نتوانست با زبان و اگر نتوانست با قلبش آن ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813134774




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشکلات دندانپزشکی دانش آموزان


واضح آرشیو وب فارسی:دکتر سلام:
Oral-Diseases-Gingivitis
این نکات مهم دندانپزشکی را برای حفظ سلامت هان و دندان دانش آموزان باید در نظر بگیرید. دکتر سعید عسگری روز چهارشنبه در نشست کشوری برنامه ارتقای سلامت دهان و دندان دانش آموزان ابتدایی در تبریز ، افزود : هر دو این بیماری ها ارتباط مستقیم با سبک زندگی افراد دارد و قابل پیشگیری است.
وی ادامه داد : طبق آخرین بررسی های بعمل آمده بطور متوسط هر کودک پنج تا شش ساله ایرانی دارای پنج دندان شیری پوسیده و از سن شش تا 12 سالگی نیز میزان پوسیدگی دندان های دایمی روندی افزایشی دارد.
دکتر عسگری گفت : بهترین زمان جهت کنترل بیماری های دهان و دندان سنین کودکی است و بر همین اساس در راستای طرح تحول سلامت توافق نامه ای بین دو وزارت بهداشت و آموزش و پرورش جهت ارتقای سلامت دهان و دندان دانش آموزان ابتدایی منعقد و از اردیبهشت ماه سالجاری اجرایی شده است.
وی اظهارکرد : هدف کلی این تفاهم نامه بهبود شاخص DMFT که مهم ترین شاخص پوسیدگی دندان می باشد، در بین دانش آموزان ابتدایی کشور است.
دبیر شورای سلامت دهان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از جمله اهداف اختصاصی این طرح را افزایش درصد دانش آموزان 12 ساله بدون پوسیدگی دندان از 35 درصد به 41 درصد و کاهش میزان DMFT دانش آموزان 12 ساله از 2.09 درصد به یک درصد طی شش سال، افزایش سطح آگاهی دانش آموزان و والدین در زمینه سلامت دهان و دندان و تکمیل شناسنامه الکترونیک دانش آموزی عنوان کرد.
نشست کشوری برنامه ارتقای سلامت دهان و دندان دانش آموزان ابتدایی 21 و 22 مرداد ماه جاری در سالن کنفرانس هتل شهریار تبریز در حال برگزاری است.
21 مرداد 1394





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دکتر سلام]
[مشاهده در: www.hidoctor.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن