تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):غذا خوردن نزد مصيبت‏زدگان و با خرج آنان، از رفتارهاى جاهليت است و سنّت پيامبر صلى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802692401




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صادق خرازی در دو راهی ادامه بگم بگم احمدی نژاد یا افشای حقایق! |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: صادق خرازی در دو راهی ادامه بگم بگم احمدی نژاد یا افشای حقایق!
نگاهی به واکنش های مثبت و منفی در رابطه با این اظهارات نشان می دهد که فضای عقلانی در برخورد با پدیده های سیاسی در کشور نهادینه نشده است و همچنان در برخورد با پدیده ها حب و بغض های شخصی و رویکردهای حذفی در اولویت است.
کد خبر: ۵۲۳۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴ - 12 August 2015


صادق خرازی موسس حزب ندای ایرانیان شنبه هفته گذشته در مصاحبه ای با هفته نامه مثلث گفته بود: «كساني را يادم هست كه در دوراني كه سفير بودم با خارجي‌ها مذاكره مي‌كردند و به دشمن گرا مي‌دادند، من آنها را به عنوان اصلاح‌طلب قبول ندارم، ليست‌شان را هم دارم و اگر قرار باشد، روزي به مردم ارايه خواهم داد.» به گزارش «تابناک»، این اظهارات پس از چندی به تیتر یک روزنامه جوان تبدیل شد و پس از آن، این سخنان در هر دو جناح اصلاح طلب و اصولگرا با واکنش هایی همراه شد. این اظهارات به خصوص در میان اصلاح طلبان با واکنش های تندی روبرو شد.

صادق خرازی در دو راهی ادامه بگم بگم احمدی نژاد یا افشای حقایق!

در همین راستا احمدپورنجاتی نماینده اصلاح طلب مردم تهران در مجلس ششم و عضو جبهه مشارکت در واکنش به صحبتهای خرازی در پست فیس بوکی خود نوشت:شوخی با یک فقره"آقاصادق"که این روزها توی بورس سرسره بازی روی پوست خربزه ی"اونا"ست!»
صادق خرازی در دو راهی ادامه بگم بگم احمدی نژاد یا افشای حقایق!

همچنین عبدالله رمضان‌زاده فعال سیاسی اصلاح طلب طی مطلبی در صفحه فیسبوکش نوشت:«به نظر شما لیست دیپلمات های قاچاقچی نسخ خطی کتاب های قدیمی در جیب کیست؟!».

صادق خرازی در دو راهی ادامه بگم بگم احمدی نژاد یا افشای حقایق!

از طرف دیگر محمدعلی ابطحی، رئیس دفتر رئیس‌جمهور دولت اصلاحات در صفحه شخصی فیس‌بوکش نوشت:«صادق خرازی در ادامه حرف های شیرین و متناقضش گفته که لیست اصلاح طلبانی که به دشمن گرا می داداند را در جیبش دارد.از این شیرین زدن ها قبلا هم در گفته هایشان بود. عبدالله رمضان زاده در این رابطه نوشته لیست دیپلمات های قاچاقچی نسخ خطی کتاب های قدیمی در جیب کیست.البته قاچاق زیر خاکی هم اضافه کنید راه دوری نمی رود. بهترین تلنگر را رمضانزاده برای اصلاح طلبی بدلی ندا داده است. واقعیت دیگر هم این است که تقسیم کنندگان شغل در کشور نه تنها با این تعابیر، که اگر کسی بگوید لیست اصلاح طلبان قاتل مظلومان بوسنی و فلسطین و افغان راهم در جیب دارد، باز هم در دادن پست افاقه نمی کند.حزب ندایی های خوبی که واقعا اصلاح طلب بودند و فقط امکانات نداشتند، در این موارد نمیخواهند موضع بگیرند؟» با این حال امروز صادق خرازی در گفت و گو با روزنامه اعتماد، سخنانش را تقطیع شده و تیتر یک هفته نامه مثلث را تحریف شده خوانده و توضیح داده که چرا برخي دوستان اصلاح‌طلب پس از بازنشر تقطيع‌شده با تيتر تحريف شده مصاحبه ام با روزنامه جوان، فرياد وااصلاحاتا سر دادند؟ چرا طي اين ١٠ روز به اين كشف و شهود نرسيده بودند كه هدف من خيانتكار نشان دادن اصلاح‌طلبان بود؟! و چرا صبر كردند تا جوان اين‌طور تيتر بزند و آنها تازه فهميدند كه منظور من چه بوده است؟ چرا در زمین رسانه های اصولگرا بازی می خورند.

صادق خرازی در دو راهی ادامه بگم بگم احمدی نژاد یا افشای حقایق!

به نظر می رسد در ارزیابی سخنان سید صادق خرازی یک نکته فرعی و یک نکته اصلی وجود دارد:

نکته فرعی تر که اتفاقا بیشتر برجسته شده  این است که افراد مورد نظر وی اصلاح طلب بوده اند یا نه؟ وی در مصاحبه خود اشاره روشنی به این مساله نمی کند و صرفا می گوید عده ای این کارها را انجام می داده اند که او آنان را به عنوان اصلاح طلب قبول ندارد. از سیاق گفته وی این گونه بر می آید که این عده در محافل سیاسی به اصلاح طلب معروف هستند،اما آقای خرازی آنها را به عنوان اصلاح طلب قبول ندارد.حجم واکنش هایی هم که از جانب اصلاح طلبان به وی انجام شده نشان می دهد که جامعه مورد نظر وی اصلاح طلبانی هستند که او آنان را  به عنوان اصلاح طلب قبول ندارد. البته این مساله همان گونه که گفته شد نکته فرعی تر این ماجراست و تفاوتی نمی کند که اگر اثبات شود کسی خیانت کرده اصلاح طلب و یا اصولگرا. مهم اصل خیانت است  که باید بررسی شود.
نکته اصلی تر،اما فارغ از اصلاح طلب یا غیر اصلاح طلب بودن این افراد این است که خرازی به افرادی اشاره می کند که با خارجی ها مذاکره می کرده اند و به دشمن گرا می داده اند. گرا دادن اصطلاحی جنگی است که بر اساس آن مختصات دقیق طرف مقابل شناسایی می شود و بر اساس آن به طرف مقابل حمله یا شلیک می شود. اکنون طبق ادعای آقای خرازی عده ای وجود دارند که به دشمن برای زدن ایران گرا داده اند و این جز خیانت به کشور معادل دیگری ندارد و اگر ایشان دلسوز این نظام است، لازم است که او هم گرای آنان را به مردم بدهد تا مردم بدانند که در سال های گذشته چه کسی یا کسانی به آنان و کشورشان خیانت کرده اند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن