تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):لباس پاكيزه غم و اندوه را برطرف مى كند و باعث پاكيزگى نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813337971




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ناوهاي موشک‌انداز جديد به نداجا ملحق مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ مرداد ۱۳۹۴ (۱۱:۴۷ق.ظ)
امير سياري در بازديد از صنايع الکترونيک شيراز: ناوهاي موشک‌انداز جديد به نداجا ملحق مي‌شوند موج - فرمانده نيروي دريايي ارتش از تجهيز اين نيرو به يگان‌ها و تجهيزات جديد شامل ناو موشک‌انداز، ناوشکن جديد و يگان‌هاي شناور سطحي و زيرسطحي در سال‌هاي ۹۴ و ۹۵ خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، امير دريادار حبيب‌الله سياري، فرمانده نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران، اخيراً با حضور در محل صنايع الکترونيک شيراز از توانمندي‌ها و دستاوردهاي جديد بخش‌هاي مختلف اين سازمان شامل محصولات راداري و سوناري، تجهيزات رزمي آبي اعم از زير آب، سطح آب و بالاي دريا و ساحل بازديد کرده است.
سياري طي سخناني در اين خصوص گفته است: اين تجهيزات درون ناوهاي موشک انداز، ناوشکن‌ها، ناوهاي پشتيباني، زيردريايي‌ها و وسايل و تجهيزات پروازي کاربرد دارد.
فرمانده نداجا از تجهيز اين نيرو به يگان‌ها و تجهيزات جديد شامل ناو موشک انداز، ناوشکن جديد و يگان‌هاي شناور سطحي و زيرسطحي در سال 94 و 95 خبر داد و گفت: اين اقدام مهم که نشانگر خودکفايي جمهوري اسلامي ايران در تأمين تجهيزات دفاعي دريايي است، قطعاً جهانيان را بار ديگر متعجب خواهد کرد.
وي توانمندي و تخصص متخصصان صنايع الکترونيک شيراز را بسيار خوب ارزيابي کرد و افزود: پيشرفت‌هاي اين صنعت در شيراز با رشدي جهشي پيش مي‌رود.
سياري، صنايع الکترونيک شيراز را يکي از مهم‌ترين و اثرگذارترين منابع تأمين تجهيزات نيروي دريايي راهبردي جمهوري اسلامي ايران براي حضور در درياي آزاد دانست.
فرمانده نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران به پهلو گيري سي‌و پنجمين ناوگروه نيروي دريايي بعد از 50 روز مأموريت در خليج عدن اشاره کرد و افزود: اين ناوگروه که در بندر سلاله عمان پهلو گرفته است بعد از 3 روز، بار ديگر مأموريت 50 روزه خود را در خليج عدن، باب المندب و درياي سرخ آغاز خواهد کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن