تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز كليد همه خوبی هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815608833




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري اولين جشنواره ارقام زراعي و باغي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۱ مرداد ۱۳۹۴ (۹:۴۶ق.ظ)
برگزاري اولين جشنواره ارقام زراعي و باغي موج - رئيس موسسه تحقيقات اصلاح و تهيه نهال بذر گفت: اولين جشنواره ارقام زراعي و باغي روز يکشنبه، يکم شهريور سال 1394، در موسسه تحقيقات اصلاح و تهيه نهال و بذر برگزار مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، گودرز نجفيان هدف برگزاري اين جشنواره را رونمايي و آشنايي بيشتر با ارقام جديد معرفي شده در سال 1393 عنوان و تصريح کرد: در اين جشنواره نمايشگاهي از دستاوردها و توانمندي‌هاي شرکت‌هاي خصوصي و مؤسسات تحقيقاتي در خصوص ارقام زراعي و باغي برگزار مي‌گردد.
بر اساس اين گزارش، اولين جشنواره معرفي ارقام زراعي و باغي توسط مؤسسه تحقيقات اصلاح و تهيه نهال و بذر و سازمان تحقيقات، آموزش و ترويج کشاورزي و با همکاري مؤسسه تحقيقات کشاورزي ديم کشور، مؤسسه تحقيقات اصلاح و تهيه نهال و بذر چغندر قند، مؤسسه تحقيقات پنبه کشور، مؤسسه تحقيقات جنگل‌ها و مراتع کشور، شرکت‌هاي برکت جوين، توسعه کشت ذرت، درستکار مغان و شرکت کشت و صنعت پارس مغان در تاريخ يکم شهريور 1394 در سالن‌هاي همايش مؤسسه تحقيقات اصلاح و تهيه نهال و بذر واقع در کرج، بلوار شهيد فهميده، مؤسسه تحقيقات اصلاح و تهيه نهال و بذر برگزار مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن